![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hahaha Kikh hur mycket raki hade du druckit när du skrev det där??
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Jadu Kikh, inte behöver du åka till Santorini för att se något liknande!
Fick under förra veckan, vid flera tillfällen, beskåda ett gäng tjejer i 20-årsåldern, iklädda endast "magväska". Detta på stranden i Kato Stalos! Dessa magväskor verkade dessutom skava rejält där snöret, som får den hålla sig kvar runt höften, gick in i bakdelen ![]() De hade iallafall inte tubsockor o sandaler på sig! Alltid något att glädjas åt ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kanske ska tilläggas att strippklubben låg alldeles ovanför just deras strandplätt!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Själv undrade jag varför någon gick dit o betalade för något man kunde se gratis på stranden ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
... eller är det inte bara strippa de gör?
![]() Sorry nu avviker jag rejält från ämnet! Så för att återgå till det hoppas jag att flickorna innan de klär av sig, bär leopardmönstrade shorts med randiga tubsockor i högklackade foppatofflor(finns det?), gärna i neonfärg prydda med blommor o strass. Allt för att de som till Diamonds, ska bli gladare o gladare för varje plagg som kläs av! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ska jag svara ärligt på det så, nej - oftast inte... De kanske inte fått sina visitkort än, det är ju tidigt på säsongen
![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Hehe...!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men snälla ni. Det där var väl lite väl osmakligt ändå. Kan vi inte bara ha lite kul?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Kikh |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Yanna |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Mica |
|
|||
|
|||
![]()
Lissi, de finns i annat material än cement
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Till blommig sommarklänning kanske? ![]() Yanna |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Humor är ju en smaksak och jag måste acceptera att alla inte uppskattar lika fräcka saker som mig. Vi kanske ska starta en tråd för grekiska fräckisar också
![]() Fast nu var det klädsel det gällde och jag håller ögonen öppna efter nya "stilmissar". Kram på er//Kikh |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() // Helén |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|