![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Själv undrade jag varför någon gick dit o betalade för något man kunde se gratis på stranden ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
... eller är det inte bara strippa de gör?
![]() Sorry nu avviker jag rejält från ämnet! Så för att återgå till det hoppas jag att flickorna innan de klär av sig, bär leopardmönstrade shorts med randiga tubsockor i högklackade foppatofflor(finns det?), gärna i neonfärg prydda med blommor o strass. Allt för att de som till Diamonds, ska bli gladare o gladare för varje plagg som kläs av! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ska jag svara ärligt på det så, nej - oftast inte... De kanske inte fått sina visitkort än, det är ju tidigt på säsongen
![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Hehe...!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men snälla ni. Det där var väl lite väl osmakligt ändå. Kan vi inte bara ha lite kul?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Kikh |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Yanna |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Mica |
|
|||
|
|||
![]()
Lissi, de finns i annat material än cement
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Till blommig sommarklänning kanske? ![]() Yanna |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Humor är ju en smaksak och jag måste acceptera att alla inte uppskattar lika fräcka saker som mig. Vi kanske ska starta en tråd för grekiska fräckisar också
![]() Fast nu var det klädsel det gällde och jag håller ögonen öppna efter nya "stilmissar". Kram på er//Kikh |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() // Helén |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Eftersom jag redan säkert är stämplad som glädjedödare så ska jag förklara vad jag reagerade på. För mig är det inte humor att peka ut "blonda småflickor" från tre namngivna länder, tala om på vilken klubb de jobbar och först påstå att de tjänar massor med pengar där och sen insinuera att de prostituerar sig. Det kan knappast vara humor, det är bara människoförakt. Som jag ser det kan man skämta om allt, bara man gör det i rätt sammanhang. Och när man pekat ut en grupp människor bör man vara extra försiktig. Och med det sagt pratar jag gärna om fula skor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|