![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Mina vinterbleka ben kräver nylonstrumpor. Jag undrar tycker ni att det är ok att jag tar på mig ett par tubsockor i mina sandaletter när jag går på konfirmation nu på lördag? Det blir väl lite trångt ... men i så fall slipper jag fixa ett par andra skor.
|
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Vilma;206054]...Jag undrar tycker ni att det är ok att jag tar på mig ett par tubsockor i mina sandaletter när jag går på konfirmation nu på lördag?.../quote]
Om du väljer ett par randiga och lovar att fotografera utstyresln så - Ja för helsike! ![]() Nylonstrumpor kan bli varmt i Grekland men är helt ok annars. Ta bara inte knäkorta eller ankellånga till minikjol ![]() //Kikh |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Kikh;206066]
Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Vilken rolig krock mot min stilrena linneklänning. Jag ser fram emot den uppfriskande diskussionen som kommer att bli med mina tonåringar. Varför ta hänsyn till att tonåringar vill ha mammor klär sig på ett sådär medelbeige sätt så att de blir snygga men lagom osynliga? ![]() Funderar på att omvärdera mitt portförbud på nylonstrumpor i packningen på våra Greklandsresor. Jag såg blommiga nylonsteps i affären. Kanske nåt att pigga upp mina foträta sandaler med i sommar. ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|