![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror att detta blir Sydamerikas VM.
4 lag kvar från denna kontinent, och de är alla i varsinn kvartsfinal. Uruguay-Ghana, Brasilien-Holland, Argentina-Tyskland och Paraguay-Spanien. -Kan bli så att det enbart är Sydamerikanska lag med i semifinalerna ![]() -Men till EM i Polen/Ukraina 2012 är Sverige med igen, heja heja ![]() ![]() /Homeros |
|
|||
|
|||
![]()
Heja Tyskland
![]() Men herregud Malina, hur korkad får man bli.. Varför får man nu inte heta Schweinsteiger??? Senast redigerad av Johanson den 2010-07-03 klockan 17:14. |
|
||||
|
||||
![]()
TYSKLAND!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Matchen mellan Spanien - Paraguay blev först spännande efter den hektiska stunden med tre straffar
![]() Jag tror och hoppas på att Tyskland vinner över Spanien... Heja Tyskland!!!!!! Miroslav Klose är bara så bra just nu!!! Äntligen får han den kred han förtjänar ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Heja ESPANA!!!!!!
//Kerstin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag hoppas att finalen blir mellan Uruguay/Spanien och Tyskland och att Uruguay/Spanien vinner!!! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Vem hoppas du vinner? Tobbe |
|
|||
|
|||
![]()
Alltså att Uruguay eller Spanien går vidare och att nåt av dessa lag får slutspela mot Tyskland och att isåfall INTE TYSKLAND VINNER!
|
|
||||
|
||||
![]()
BRAVO Malina
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() //Kerstin |
|
|||
|
|||
![]()
Gracias!
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Men det är ju klart de ska!!! De är sugna på revansch efter förlusten i finalen mot Spanien i em 2008... ![]() HEJA TYSKLAND!!!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Drömscenariot för mig är Holland -Tyskland i final.....Då hoppas jag Holland vinner..men tror egentligen att Tyskland vinner....
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
HOLLAND HOLLAND
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Matchen igår gick väl som alla gissat! Tyckte dock att Holland hade lite fula knep för sig emellanåt, det var ju så Uruguays andra mål blev till
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ole ole ole eviva Espania
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nu är guldet nära!!!! ![]() ![]() ![]() //Kerstin |
|
||||
|
||||
![]()
Si mucher!!!!!!
Instämmer helt, säger jag vars hjärta med 1/3 vardera tillhör Sverige, Spanien och Grekland. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Måste erkänna att Spanien spelade bra! De förtjänar att spela i final... Håller dock på Spanien på söndagen
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ole,Ole HURRAAAAAAAAAAAA!!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
¡Que Viva España! Lololo lolololo..
Enhorabuena todos compañeros españoles y que tengan suerte en el final. ¡OLÉ! ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|