![]() |
|
|||||||
| Visa resultat för omröstning: Ska du resa till Grekland i år? | |||
| Ja, jag har redan bokat. |
|
161 | 74.19% |
| Ja, jag ska boka senare. |
|
39 | 17.97% |
| Nej, jag väljer något annat land. |
|
4 | 1.84% |
| Nej, jag ska stanna hemma i år. |
|
2 | 0.92% |
| Jag vet inte. |
|
5 | 2.30% |
| Jag bor i Grekland. |
|
6 | 2.76% |
| Antal röster: 217. Du får inte rösta i den här omröstningen | |||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Har väldigt svårt att bestämma mig, var till Tilos i september i fjol och är sugen på att åka tillbaka! det är absolut den mysigaste ön Vi har varit på!
Men Vi har då aldrig rest till samma ställe 2 år i rad, funderar i nuläget på Karpathos, men får se om man faller till föga och bokar Tilos ändå!
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Vi hade planerat för flera år i förväg vilka öar vi skulle ta och i vilken ordning, och så kom vi till Karpathos. Och kommer inte därifrån! Det är dit vi åker så snart vi har möjlighet. Andra öar får vänta... ![]() Karin som alltid längtar ner |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Det jag är mest orolig för är maten, Vi hoppade över Grekland i några år, för Vi var less på den dåliga mat som serverades på de senaste öarna ( ingen nämd och ingen glömd) vi hade varit, men nu när Vi kom till Tilos så var det fantastiskt bra, riktig grekisk och som hemlagad mat överallt
|
|
|
||||
|
||||
|
Finns ingen anledning att oroa sig för maten på Karpathos.
Sist jag var ner stannade jag i sju veckor och fick inte dålig mat någonstans. Fast visst har man sina favoriter, det är klart. Hör av dig om du bestämmer dig för Karp, så kan du få några tips. Karin som alltid längtar ner |
|
|
|||
|
|||
|
Hej. Oj vad många som åker flera gånger/år!! Vi har bara bokat en resa, visserligen 2 veckor, på Naxos!!
Å andra sidan var jag på Cypern i april förra året, sen Naxos i Juli och Naxos i september igen. Resan i september bokade vi ca 1 vecka efter vi bokade den i Juli. Den var så löjligt billig så vi hade inte råd att inte åka, Bara 5300 på Spiros, Naxos Men man vet ju aldrig vad som händer senare i sommar. Får ju hoppas man hittar en resa till, så man står ut att vara på jobbet i 11 månade till
|
|
|
||||
|
||||
|
Det blir Kreta 19-26.5. Känns fantastiskt eftersom det inte blev något Grekland ifjol!
![]() / Anne |
|
|
||||
|
||||
|
Hej!
Två resor till Kreta (så klart) är bokade.Den första 4/5 till 18/5 och sedan måste det ju till en höstresa också vilket blev Kreta igen 31/8 till 21/9. Båda resorna är till Kato Stalos.Alpo
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|