![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Dessa två tips kommer jag definitivt att ta till mig! Fast kamera vet jag inte om iphonen duger till. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sidenbadlakan tipsar ni om allihopa, och det vore ju kanon att skaffa ett par stycken (min sambo säger nej till sarong, kan ni fatta det?
![]() Var hittar jag dem? |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Våga |
|
|||
|
|||
![]()
Ser att flera skrivit om sarong istället för handduk. Vi har slutat att dra med handduk för länge sedan. Ett par saronger går minst lika bra. Om maken inte gillar den färggranna sorten finns det mycket annat att välja på. Vår senaste köpte vi uppe i gränderna i Naxos stad, till det facila priset av 8€. Vi tvättar dem i duschen varje kväll o sedan är de rena o fina till nästa morgon. Har man en extra sarong går den att använda till delar av kroppen som fått för mkt sol! Det är klart att packningen är lite tyngre när vi åker ut än hem, då väskan är tung av ex solskyddsmedel, schampo mm.
|
|
||||
|
||||
![]()
Du har säkert rätt, åtminstone om bilderna tas utomhus i dagsljus. Vi brukar faktiskt framkalla iphone-bilder och även Instagram-bilder. Jag tycker att de sistnämnda blir så coola när de framkallas, som gamla polaroidbilder nästan.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|