Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Kalimerahörnor > Kalimeras hörna

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-08-01, 13:09
Eva64 Eva64 är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2009
Standard Sv: Lapp på luckan på Anafi

När vi gifte oss på Santorini släppte Paris ut 20 vita duvor när prästen sa: ”You may now kiss the bride”. Nästan genast flög 18 av dem hem till sina duvslag. Två duvor flög upp och satte sig på en telefonledning ovanför vårt bord. Där satt de hela natten och tittade ner på oss. Något som Paris fortfarande tycker är mycket märkligt. Sådana duvor vill bara en sak: att vara hemma i tryggheten.[/QUOTE]

Det måste ha varit en fantastisk känsla! Blir helt piggig när jag tänker på det! Underbart minne för er kan jag gissa!
Svara med citat
Gammal 2013-08-01, 13:20
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004

Citat:
Ursprungligen postat av Eva64 Visa inlägg
Det måste ha varit en fantastisk känsla! Blir helt piggig när jag tänker på det! Underbart minne för er kan jag gissa!
Det kan jag skriva under på.

Duvorna var bara en liten händelse under bröllopet. Det hände så otroligt många roliga och underbara saker. Jag påbörjade berättelsen om bröllopet får x antal år sedan. Du kan läsa det här. Tyvärr har berättelsen inte kommit fram till själva bröllopet. Det är som sagt tio år sedan i höst, och kanske, kanske, kanske skriver jag färdigt historien tills dess.
Svara med citat
Gammal 2013-08-01, 15:12
Ylva A Ylva A är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2008

Vilket härligt äventyr du berättade om och med lyckligt slut! Jag blev helt uppslukad av din historia i väntan på avslutningen.
Ja, vad vore Grekland utan sin härliga befolkning! En massa vackra vykort?
/ Jannis
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:58.