![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Åh så spännande, Hydra har jag aldrig varit på så det skall bli kul att få följa med dig dit.
Njut vidare! // KR |
|
|
||||
|
||||
|
Jag har också bara varit på Hydra över dagen. Då badade vi vid det lilla klippbadet i stan. Jättehäftigt!
![]() Katitzi
|
|
|
|||
|
|||
|
Härlig avslutning på sista kvällen i Poros på taverna White Cat... underbar utsikt mot Poros stad..
Bye 👋... POROS... för denna gång!! Nu får ni följa med till Hydra, men det blir i en annan tråd! Sunny, som snart ska sova.. om det går!..
|
|
|
||||
|
||||
|
Tack för dina rapporter Sunny! Trevlig läsning som alltid
Jag har inte riktigt hunnit följa med på din resa eftersom jag är så pass nyligen hemkommen från Grekland själv och alldeles uppfylld av mina egna upplevelser. Men nu har jag försökt att läsa ikapp, väldigt intressant och en ny ö att fundera på ![]() Jag tycker mig att läsa mellan raderna att du kanske inte är lika helt såld på Poros som du blev på både Amorgos och Sifnos, eller tolkar jag dig fel ![]() Hur som helst ha en fortsatt härlig vistelse i Grekland! Maria |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() - og dette siste bildet, S Å fint ![]() Så BRA at Hydra er din neste øy, og at du skal BO der, ikke kun ta en utflukt ![]() Hydra er bare så helt spesielt fin, vi har vært der to ggr, begge i april ![]() Nå gleder jeg meg til å se/oppleve Hydra via deg, Sunny
|
|
|
|||
|
|||
|
Maria, du har helt rätt... Sifnos och Amorgos är nr.1 för mig och berörde mig på ett helt annat vis!
Men Poros är mysig på ett annat vis.. ..med den härliga pinjeskogen som doftar så gott! Men jag saknade de härliga klippbaden som finns på Sifnos och Amo... Kari, ja de ska bli spännande att komma till Hydra..roligt att du gillade bilden...
|
|
|
|||
|
|||
|
Så fin bild! Kul att det blir Hydra, ska läsa dina rapporter med stor entusiasm. Hydra vill jag själv till ännu en gång. Minns det som en så speciell liten ö och så vacker!
|
|
|
|||
|
|||
|
Tack ALLA för trevliga kommentarer i min Poros-tråd!..
![]() Nu har jag ätit frukost och väntar och läääängtar.. efter att få komma iväg.... MEN.. snart så är jag på Hydra.. vi ses där!!..
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
![]() Lissi - som blev lika glad åt retsinaflaskan Nilam lämnat åt oss på Stelisia i Nea Chora för ett par år sen. |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|