![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Det händer så väldigt sorgliga saker hemma Sunny, med alla förtvivlade flyktingar I tusental som kommer dagligen, bränder på tilltänkta flyktingförlägggningar nästan dagligen, samt även det förfärliga dödandet på skolan I Trollhättan mm mm så Kalimera känns inte prio 1 för alla just nu. Jag känner I alla fall så nu. Att ha ett " tvång" att kommentera alla bilder känns inte heller så bra.
Men det ser väldigt tufft ut för Hydraborna med allt som förstörts och våld och rån är förfärligt var det än sker. Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tycker det ibland blir en trist ton här på Kalimera, något jag inte känt av tidigare. Jag tycker mycket om detta forum och hoppas att det får fortsätta att vara helt fritt att både lägga in inlägg och bilder samt om man vill kommentera det andra lägger in. Det måste väl vara helt fritt och upp till var och en. Det händer så mycket hemskt, och jag tycker inte att det är mindre hemskt bara för att jag inte kommenterar. Och jag följer gärna med på resor och vandringar, ibland kommenterar jag och ibland inte. Lägger jag in något så låter jag det vara fritt upp till andra om de vill svara eller kommentera.
Valfrihet och trevlig ton känns viktigt för mig. ElisabethK |
|
|||
|
|||
![]()
Vet att det händer mkt överallt i världen..och alla måste inte kommentera...ALLT.. jag lägger in... men jag kände STOR ORO över att vara mitt uppe i en katastrof utan sällskap och förmedlar det i bilder..knappt ngr kommentarer... förväntar mig mer reaktioner...
MEN SKIT SAMMA.. detta var mitt sista inlägg på KALIMERA. Bye_bye |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Gå ut på byn och ta dig ett krus, så ska du se att det känns bättre. ![]() /Netwolf - som läser det mesta. |
|
||||
|
||||
![]()
Snälla Sunny sluta inte skriva!!!
Det är inte alltid det finns möjlighet att följa det som händer på Kalimera dagligen och då blir det av naturliga orsaker inga direkta kommentarer. Förfärligt det som händer runt om dig, vad händer med vår jord! Hoppas ändå att du kan uppskatta din tid i Grekland och att allt reder sig på bästa sätt för de drabbade. Själv hade jag en oförskämt härlig fredag på Rocklunda och då vet du vad det gäller. // KR |
|
||||
|
||||
![]()
Fruktansvärda bilder från ovädret Synny!
![]() Som sagt mycket otäckt som händer nu. Själv har jag dessutom suttit vid min mors dödsbädd de senaste veckorna och inte varit så aktiv på Kalimera. Alla har sitt, vilket inte betyder att vi tappat intresset för dina och andras inlägg här. FORTSÄTT SKRIVA SUNNY! Kram Katitzi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kommenterar inte ofta..Dina berättelser och bilder är suveräna(ibland skrämmande och tragiska)..Fortsätt och skriv och visa bilder Sunny!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag håller helt med! Du skriver så bra och dina bilder är fantastiska!
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
För mig är det så att jag läser med stor förtjusning det du skriver och njuter och även nu förfasats av dina bilder. Eftersom vi inte längre pga hälsoskäl har möjlighet att resa som tidigare så betyder det mycket att få "följa"med när ni andra reser och uppdaterar med bilder och text. Så tråkigt att du inte längre vill dela med dig av dina upplevelser,kan ju bara hoppas att du ändrar dig. Monica😍 |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|