![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Citat:
![]() Nå har du fått mange tips via PA og Janne, kanskje du har sett mine reisebrev og , fra Dodekaneserne og vårt første besøk på øya i 2012? Om ikke, det er 3 bildereisebrev, strender, tavernaer og bosteder/utsikt. "Taverna Babis" er fortsatt vår favoritt på Chalki ![]() - hos "Maria" spiser vi og godt ![]() - vil du ha gyros o.l får du kjempegode på Chalki på "Valantis Grillhouse" ![]() Når det gjelder strender er Pondamos best synes vi, men Ftenagia er trivelig, og om tavernaen der er åpen, så er det jo et pluss ![]() Til Kania har vi og gått, vi hadde også glede av reisebrevet til PA ![]() Men Maji, dere trenger jo ikke strender, om dere ikke vil for variasjonens skyld? Siden dere skal bo på Villa Amalia, har dere vel " privat" badetrapp og kan bade i krystallklart herlig vann, hoppe rett i havet ![]() Jeg kjenner ikke Amalia, men er 99% sikker på at det er ett av husene som har havet på forsiden og veien på baksiden! Vi bodde slik sist vi var på Chalki og det var helt fantastisk ![]() Jeg svarer, så godt jeg kan, om du har spørsmål/frågor ![]() Legger med en link fra VG: http://www.vg.no/forbruker/reise/rei...re/a/10116572/ Senast redigerad av kari den 2016-04-20 klockan 13:09. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|