![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har haft Ouzo Mini som tappat smak efter att den stod lite länge, och den borde ju höra till kategorin bättre ouzo. Den var en liten flaska med skrivkork.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Inget fel. ![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() (flåt, kunde inte låta bli ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Alala! Så ska en ouzo se ut!
![]() ![]() Charleston! Jag har druckit både billig och dyr ouzo, men aldrig upplevt något liknande. Men har förstått att jag fått en gammal flaska. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Citat:
Och nu idag alla svenskar! Ta och fira er nationaldag med en ouzo! ![]() / Anne ![]() som har "halvsemester" denna vecka för att det blev så varmt. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Bra Netwolf, du hinner ju ännu. ![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken underbar bild!
![]() Gissa om den ser god ut, och de passar verkligen in i landskapet! Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt Netwolf! Du bor väl i Göteborg. Jag cyklar gärna över och hjälper dig på alla sätt jag kan
![]() ![]() /pawik |
|
||||
|
||||
![]()
Alala! Tid har jag, tålamodet är det värre med. Men jag lovar att fira nationaldagen med en ouzo.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det där med grumligheten, kunde jag inte släppa, så jag var ju tvungen att testa. Men nog grumlade den sig i alla fall. trots att flarran är flera år.
![]() Fast jag sa ju att jag hade flera oöppnade i barskåpet, men det fanns bara en! ![]() ![]() ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kanske smittar grumligheten i ouzon av sig på minnet????
Ju oftare jag testar och ju äldre jag blir desto mera övertygad blir jag om att det förhåller sig så!!!! Kanske dags att gå över till Sjöborrens ouzo som inte grumlar sig? ![]() ![]() ![]() Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Skulle det betyda att mitt minne är glasklart ...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|