![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag läser låneböcker från Umeå Bibliotek på min laptop. Sedan kan jag varva med en bok som jag finner intressant och är på svenska. Det brukar oftast finnas ett "bibliotek" på stället där jag bor. Har jag hittat en bok tar jag med mig den när jag går taverna. Jag tar även med mig en sudoku och en stickning. Vet aldrig hur länge jag blir stannande där.
Så alltså både lånebok och vanlig bok. Har inte hittat finessen med ljudbok. (I och för sig har jag aldrig provat ![]() Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Alltid "riktig" bok och då helst pocket.
Dels så gillar jag känslan att hålla en bok i handen, dels är det praktiskt att kunna lämna den på pensionatet när den är utläst. Vi brukar ha en hög med oss och sedan har vi en nästan lika stor hög med hem igen. Fast då är det nya böcker som vi har bytt till oss i bokhyllan på pensionatet. Ulla |
|
|||
|
|||
![]()
Alltid riktiga böcker, några svängar via loppis efter pocketböcker som sedan lämnas kvar
/Kenneth |
|
|||
|
|||
![]()
Jag vill ha både pocket böcker och ljudbok att tillgå när jag är i Grekland.
Här hemma blir det mest ljudbok, för då kan jag göra annat samtidigt som jag lyssnar. |
|
||||
|
||||
![]()
Alltid pocket numera. Får så ont i handlederna av tunga, inbundna böcker. Läsa i plattan för länge mår kag inte bra av. Samma sak med datorn. Blir med huvudvärk och stickningar i ansiktet.
Att lyssna på berättelser är nåt jag inte testat och känner inte att det är så aktuellt. Gillar att ha den där boken som bara ligger där och vill bli läst ![]() / Kajja ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|