![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas ni kom er hem till sist
![]() /Netwolf |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kom hem 23 h senare än normalt. Fick ta på en dansktalande guide via nödnummer i appen. De svarade inte på sms. Tyckte vi borde tänkt på kontanter o det finns uttagsautomat i byn? Sen visade det sig att receptionen tog kort?
![]() Så JÄVLA sniket Apollo, som att ge parkeringsböter utanför akuten ![]() ![]() ![]() Sen fattade inte guiden att Sverige o Grekland har olika tid så flyget landar kl 21 inte kl 22 ? Jag frågade hotellet om lunch tid samt transport ner med bagare. Fick sen gå runt poolen o informera om kortbetalning ,lunchtid, transport, flyg tid, rätt till ersättning via Apollo, ARN, hemförsäkring samt om du betalt resa med Visa kort. Många hade ju hotell i Stockholm måndag natt och transport hem tisdag. Folk var väldigt tacksamma, fick tom gå o köpa cigg åt en kvinna som var orolig. Hoppas Apollo gör en analys och tar fram rutiner för framtiden. Sen på flygplatsen var flyget 90 min försenat...... ![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mkt stök, men slutet gott allting gott
![]() /Netwolf |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tycker verkligen Apollo måste gå igenom sina rutiner. Så här får det inte gå till
![]() Njut av den fina Ouzon! / Kajja ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Alltid något.
![]() Men så kasst skött! ![]() Så ska det inte kunna gå till. Hoppas att ni får en rejäl kompensation! |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|