![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Kalimera, lite otydlig. Åker hem måndag kväll. Packar i morgon kväll; idag plus 35 i solstolen. Vykort till Janne köps på väg dit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Men jag inser att vi är olika. Du är nog inte som jag utan kan leva i nuet och bortse från att hemresan närmar sig. Det är jättebra!!! Fortsätt njut!!! Masse |
|
|||
|
|||
![]()
Tekniska fel på flyget . Åker hem i morgon! Vet inte var vi bor i natt o när planet går. Lämnade presenter o sa ses nästa år
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/ Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men så himla fort en vecka går! Visst får ni hjälp med att hitta boende av researrangören?
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi körs till ett hotell vid Agio Nikolaus. Vet inte mer än så men resebyrån sköter allt. Vet inte hur vi får middag. Voucher, cash. På hotellet?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Hoppas allt löser sig. Ha en fin extra kväll! //Conny ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Fick buffé middag igår. Helt ok. Vid 21 tiden kom alla göteborgare till hotellet. De hade tillbringat dagen vid flygplatsen samt på en dålig taverna i närheten. Alla saknade information o ingen Apollo personal fanns tillgänglig. Baren på hotellet tar inte kort. Göteborg flyger hem 10.10. Vi åker hem 18.40. Vi får frukost o lunch här
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas ni kom er hem till sist
![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Kom hem 23 h senare än normalt. Fick ta på en dansktalande guide via nödnummer i appen. De svarade inte på sms. Tyckte vi borde tänkt på kontanter o det finns uttagsautomat i byn? Sen visade det sig att receptionen tog kort?
![]() Så JÄVLA sniket Apollo, som att ge parkeringsböter utanför akuten ![]() ![]() ![]() Sen fattade inte guiden att Sverige o Grekland har olika tid så flyget landar kl 21 inte kl 22 ? Jag frågade hotellet om lunch tid samt transport ner med bagare. Fick sen gå runt poolen o informera om kortbetalning ,lunchtid, transport, flyg tid, rätt till ersättning via Apollo, ARN, hemförsäkring samt om du betalt resa med Visa kort. Många hade ju hotell i Stockholm måndag natt och transport hem tisdag. Folk var väldigt tacksamma, fick tom gå o köpa cigg åt en kvinna som var orolig. Hoppas Apollo gör en analys och tar fram rutiner för framtiden. Sen på flygplatsen var flyget 90 min försenat...... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mkt stök, men slutet gott allting gott
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Tycker verkligen Apollo måste gå igenom sina rutiner. Så här får det inte gå till
![]() Njut av den fina Ouzon! / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Alltid något.
![]() Men så kasst skött! ![]() Så ska det inte kunna gå till. Hoppas att ni får en rejäl kompensation! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|