![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ann-Kristin. |
|
||||
|
||||
![]()
TACK!! Det var PRECIS vad jag ville höra!
![]() ![]() Hemmasorimentet är inte alltid komplett på landsbygden, men servicen är det! |
|
||||
|
||||
![]()
Jag köper alltid på lösvikt hos min "syrian" annars just risenta har ju storlek stor men inte de riktigt stora för gigantes fast det funkar helt klart. Annars när jag köper färdiga påsar är det av annat märke som jag så klart inte kommer i håg just nu, de har även linser ska kolla när jag kommer hem. De har påsar om 1 kg.
Camilla som gillar gigantes..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kan man få receptet?!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Camilla ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Tillägg: OJ nu först såg jag detta, ni skriver så snabbt så jag hinner inte med ![]() Citat:
Senast redigerad av Elisabet den 2006-05-24 klockan 10:50. Anledning: Tillägg |
|
|||
|
|||
![]()
Blötläggning!?!! Sånt har man ju inte tid med...Och då måste man ju dessutom planera sitt gigantesätande, om man nu inte förutseende nog att frysa in blötlagda bönor.
Zetas på burk duger fint! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Men jag skulle vilja veta vad bönorna som du använder är inlagda i. Bara vatten och salt eller tomatsås? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Camilla ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Sorry ja e lite seg idag.... |
|
||||
|
||||
![]()
Akta er att ni inte köper genmodifierade amerikanska bönor!
|
|
||||
|
||||
![]()
Go Green och Saltå Kvarn är pålitliga inget genmodifierat här.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Inte tidsödande på det sättet - men man måste ändå ha en framförhållning som jag är ruskigt dålig på vad gäller matlagning.
Vatten och salt i Zetas bönor, ja. Jag sköljer dem noga. Genmodifierade? Kanske. Det är faktiskt ingenting jag har oroar mig över. Än. I välsorterade butiker och i grek-livsen på S:t Paulsgatan i Stockholm har de färdiga gigantes på burk, importerade från Grekland. Icke att rekommendera! |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|