![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Tack Arne. Jag menar oxå det där med rummet,har jag betalt för det så borde det ju för jösse namn vara mitt ändå,fast gubben inte följer med.
Får nog som du skrev ta i med hårdhandskarna om det inte blir så
|
|
|
||||
|
||||
|
Hej!
![]() Om Du har bokat med Apollo, vet jag att Du mot en kostnad av 200:- kan byta resenär på biljetten. Har du möjlighet att ta med en kompis, släkting etc istället, så går det bra. Namnbyte kan göras ända fram till 24 timmar innan flygning (Detta blev vi tvungna att göra i juni i år). Hoppas du får en trevlig resa med någon reskamrat! ![]() Mvh Nicka
|
|
|
|||
|
|||
|
Hej
Tack för tipset.Ja det är Apollo jag åker med.Trodde faktiskt att det var dyrare och att man var tvungen att göra det tidigare än 24 timmar om man ville byta resenär. Bra att veta! Ha det bra själv
|
|
|
||||
|
||||
|
Pulta så här skrev jag;o)
" Vad gäller rum så lär du nog få bo själv*ler*men räkna med att inte få samma rum som ni bokat" Alltså att du naturligtvis få vara själv men inte ta för givet att det blir just det rum du bokat även om jag tror du får det trots allt ![]() Lycka till! Mvh! |
|
|
||||
|
||||
|
[QUOTE=91kg;
Alltså att du naturligtvis få vara själv men inte ta för givet att det blir just det rum du bokat även om jag tror du får det trots allt ![]() Mvh![/QUOTE] Hur vet hon vilket rum hon bokat? När jag åkt charter med bokat hotell är det bara vilken typ av rum som varit klart innan, inte vilket. Har rest ensam några gånger och betalat för rum för eget bruk. Har alltid fått ett bra rum med plats för två. Nu har jag bara åkt ensam med Vingresor men antar att det inte skiljer så mycket mellan arrangörerna. Ving har alltid gett mig bästa tänkbara och aldrig placerat mig som ensamresenär i ett sämre rum eller med sämre läge på hotellet.Eva |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Nä det kanske inte är så vanligt,men jag har varit med om att få reda på rummet innan avresa och det när jag tex sökt efter rum med havsutsikt .Mvh |
|
|
|||
|
|||
|
Hejsan och Godmorgon
Jag vet ju vad jag beställt så jag får hoppas jag får det ialla fall. Det kan ju inte bli så mycket sämre tror jag,verkade som om dom inte hade annat än enrumslägenheter och dubbelrum,så det blir nog bra.... ![]() Kanske får en "svit"...fniss och värsta lyxen....Jag förstod vad du mena "91kg",med att jag säkert får eget rum,men man blir ju lite orolig,för att inte tala om vad gubben blir ...![]() Ha de bra allihopa |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|