Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-07-24, 22:03
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Avbeställning för en av oss två?

[QUOTE=91kg;

Alltså att du naturligtvis få vara själv men inte ta för givet att det blir just det rum du bokat även om jag tror du får det trots allt

Mvh![/QUOTE]

Hur vet hon vilket rum hon bokat? När jag åkt charter med bokat hotell är det bara vilken typ av rum som varit klart innan, inte vilket. Har rest ensam några gånger och betalat för rum för eget bruk. Har alltid fått ett bra rum med plats för två. Nu har jag bara åkt ensam med Vingresor men antar att det inte skiljer så mycket mellan arrangörerna. Ving har alltid gett mig bästa tänkbara och aldrig placerat mig som ensamresenär i ett sämre rum eller med sämre läge på hotellet.

Eva
Svara med citat
Gammal 2007-07-25, 07:33
91kgs avatar
91kg 91kg är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005

Citat:
Ursprungligen postat av Eva L Visa inlägg
Hur vet hon vilket rum hon bokat? När jag åkt charter med bokat hotell är det bara vilken typ av rum som varit klart innan, inte vilket. Har rest ensam några gånger och betalat för rum för eget bruk. Har alltid fått ett bra rum med plats för två. Nu har jag bara åkt ensam med Vingresor men antar att det inte skiljer så mycket mellan arrangörerna. Ving har alltid gett mig bästa tänkbara och aldrig placerat mig som ensamresenär i ett sämre rum eller med sämre läge på hotellet.

Eva
Go morgon!

Nä det kanske inte är så vanligt,men jag har varit med om att få reda på rummet innan avresa och det när jag tex sökt efter rum med havsutsikt.

Mvh
Svara med citat
Gammal 2007-07-25, 09:35
pulta pulta är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2007

Hejsan och Godmorgon
Jag vet ju vad jag beställt så jag får hoppas jag får det ialla fall.
Det kan ju inte bli så mycket sämre tror jag,verkade som om dom inte hade annat än enrumslägenheter och dubbelrum,så det blir nog bra....
Kanske får en "svit"...fniss och värsta lyxen....Jag förstod vad du mena "91kg",med att jag säkert får eget rum,men man blir ju lite orolig,för att inte tala om vad gubben blir ...
Ha de bra allihopa
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:23.