![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sambon har jag med mig och katten lever lyxliv på pensionat... Nä, jag saknar ingenting när jag är iväg
![]() Celbe |
|
||||
|
||||
![]()
Det enda jag saknar är väl en tvättmaskin...
![]() ![]() Karin 31 dagar kvar tills jag får se vad de har gjort med Pigadia under vintern. Har hört en del skräckhistorier redan... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Måste bara säga att när JAG är i Grekland, ibland alldeles för länge så saknar jag kaviar och den svenska hushållsosten.
Även kan kaoset kan bli för mkt i grekland och ordning och reda börjar saknas. Sagapo |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kan sakna trädgårdsarbete
![]() Har kommit på mig själv med att gå rundor runt hotell och pool och vilja knipsa vissna blommor och vattna krukor... ![]() Kanske ska erbjuda mina "tjänster" nästa gång mot billigare räkning ![]() Stinab |
|
||||
|
||||
![]()
Är Göteborg tänkbart i rundturen
![]() // Helén Senast redigerad av Hellen den 2006-06-05 klockan 10:20. |
|
|||
|
|||
![]()
Medveten om att jag nu tappat tråden kan jag ju säga att Du är välkommen till Lund UTAN att jobba!! Vår täppa är så liten.
Du verkar ha för lite att göra på semestern med andra ord??? ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Stinab |
|
||||
|
||||
![]()
Jag saknar INGENTING när jag är i Grekland, men jag saknar ofta det grekiska när jag är hemma igen!
Dom ljusa nätterna här är underbara men jag saknar dom inte direkt under de en-två veckor jag är borta. Istället uppskattar jag dem desto mera när jag kommer hem. /Britt |
|
|||
|
|||
![]()
Salt lakrits! När jag bodde där, fick mamma skicka ner lite sillar mm till mig
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Salt smågodis kan jag sakna och som Janne skivor/musik....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Även här kan ersättning diskuteras ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag svarar som Janet - MIN GOA SÄNG
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tänk vad olika vi är! Jag har sällan problem med de grekiska sängarna...De SKA vara hårda och med skumgummi för att det ska vara "Grekland"....
I vintras på Akropolis hotel i Aten så var rummet minst sagt "sunkigt" men sängarna var underbara att sova i!!! (fast det var VÄLDIGT ovanligt att ha filt och DEN var väl inte den fräschaste ![]() Lissi - som VET att det finns en tråd om grekiska sängar! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det ända jag kan tänkas att sakna är text-TV där jag varje dag läser all sport som hittas....
De ca 50 veckorna i Sverige om året är längtan stor till Grekland varje dag och när det börjar dra ihop sig till hemfärd till Sverige igen börjar man genast längta till nästa Greklandsresa..... Martinifk som även längtar till fotbolls-VM (3 dagar kvar) |
|
|||
|
|||
![]()
Det enda jag saknar är en god bakpotatis istället för pommes..eller varför inte lite enkel klyftpotatis??..förstår inte detta med det friterade..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Djungelvrål....
![]() Men köper alltid en stor påse på flygplatsen innan jag åker så det brukar räcka i en vecka i alla fall.... ![]() Men annars inget...hinner man verkligen sakna något...tycker inte tiden räcker till för att hinna fundera på vad man saknar från sitt hemland... Vips så är man hemma igen...o då har man mycket med tid på att tänka på vad man saknar från grekland..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Så länge skulle en påse aldrig räcka för mig!! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag kan som några andra här sakna gott vatten, gott te och att pyssla med mina växter här hemma. ![]() Ruby |
|
||||
|
||||
![]()
Vad är det man köper en hel påse av på flygplatsen, som kanske räcker en vecka???
![]() Inte bakpotatisar väl ![]() ![]() Kanske det var Lakritsgodis ![]() Jag hittar inte rätt ![]() Yeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
DJUNGELVRÅL
![]() ![]() ![]() Yeasou ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|