![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Flyger oxo till Chania 2-3 ggr/år och min väska har alltid vägts vid incheckningen i Chania.
Ypsilon |
|
|||
|
|||
![]()
Flög ner Till Chania från Arlanda i slutet av maj och väskorna vägdes noga.likaså på hemväg från Chania.
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag flög med nära 70 (60+10) kilo packning sist och killen i incheckningsdisken sa att det var "på gränsen" men att det fick gå. Jag sa att jag tyckte det var rätt okej packning för ett halvår och det höll han med om
![]() När jag läser den här tråden inser jag vilken tur jag har haft varje gång! |
|
|||
|
|||
![]()
Hej,
mina väskors vägs alltid i Chania, men jag flyger oftast Aegean till Athen och sedan SAS vidare, och jag kan lova att ingen har hittils brytt sig om detta i Grekland. När jag åker ner är det en helt annan sak, i Köpenhamn kan dom vara lite "bitchiga" men dom har ju rätten på sin sida, jag har där inge problem heller för om jag flyger med SAS till Athen så få jag ta 20+5 + 10 kg extra för jag flyger så mycket... /Nico 1 vecka kvar...till Maleme |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
lars Kriti sti kardia mou |
|
|||
|
|||
![]()
Vi fick betala för övervikt när vi åkte hem från Chania i juni...och då vägdes även handbagaget med...5 euro/kg
Senast redigerad av Athanasia den 2007-08-21 klockan 14:31. Anledning: Tillägg |
![]() |
|
|