![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tackar allra ödmjukast för att ni orkar med mig!
![]() Detta forum är verkligen helt fantastiskt bra ![]() Väldigt mycket bra information har jag fått, Tack alla!! (ingen nämnd, ingen glömd!) Har nu bestämt ![]() Har skickat dem en förfrågan på mail för boende i tre dagar..(hittade deras hemsida när jag googlade som en tok ![]() För övrigt så har min mamma bestämt sig för att åka med, så nu får jag vara reseledare också(mamma har aldrig varit i Grekland), det blir roligt ![]() Jag har lite frågor om biluthyrning också, men jag gör en ny tråd om det.. Mvh. Stina, som åker om 6 dagar ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg håper - og tror - at du/dere vil bli fornøyd med Glaros, Stina. Hvis de da har ledige studios, de har jo ikke så mange. Satser på at det ordner seg for dere, og at du skriver litt om hvordan dere har hatt det når du kommer hjem igjen.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Kanske det rent av blir ett litet resebrev.. Mvh. Stina ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Blir spennende å høre hvordan dere har hatt det..
![]() Hadde kanskje ikke låst meg med for mange overnattinger når du er usikker på stedet. Vil tro at det er mye å velge imellom nå når det største turisttrykket er over. Ia |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för länktipset Ia!
Väldigt många fina bilder. Skall bli så roligt att få upptäcka en ny ö ![]() Mvh. Stina, som åker om 5 dagar ![]() |
![]() |
|
|