![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tusen takk fra meg og, til dere som skrev de fem fine reisebrevene, som ble lagt ut samtidig med mitt
![]() Jeg synes det er fint å lese reisebrev både fra øyer jeg selv har besøkt ![]() og fra de øyene jeg, tilfeldigvis ![]() ![]() Av de øyene dere skriver om er det Skopelos, Kea og Kithnos jeg har hatt mest lyst til å besøke, nå ble lysten forsterket, så .... ![]() Av øyene i disse fem reisebrevene er det kun Karpathos jeg har besøkt, det er interessant å sammenligne erfaringer ![]() Karpathos er jo en av øyene som har mange fans på Kalimera, jeg har kun vært det en gang, men likte det jeg rakk å se av øya godt, og vil gjerne tilbake. Det er f i n t at det kommer synspunkter både for og imot hoteller og Tavernaer. J e g hygget meg på Pelagos, det var fin musikk, i m i n smak, da vi var der, det kan jo variere. Maten der var ikke den beste vi fikk på øya, og servicen husker ikke j e g heller som spesielt god. Jeg elsker gresk mat, og innrømmer at jeg synes måltidene er en viktig del av ferien ![]() ![]() Elias har jeg aldri møtt, men han har jeg hørt mye positivt om fra vante Hellasreisende, det k a n vel komme litt an på "kjemien" og, kanskje? Men å ikke hilse...., det hørtes drøyt ut, ja. De fine bildene fra Karpathos fikk meg til å lengte tilbake ![]() ![]() |
|
|