![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja, Bryssels Airlines verkar billigare än SAS. Tackar!!
Mia ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Mia!!!
Såg att du sökte flyg från grekland. Som du vet hade jag besök förra året från Grekland o han flög från Athen med Swiss air om jag inte minns fel. Fastän det var från Sthlm men det fanns i alla fall då även från Göteborg. Hans biljett var runt 2500-2700 då tur o retur med mellanlandning i Zurich på ett par timmar. Annars kan du ju kolla på mr Jet som söker de billigaste biljetterna. Kolla annars med Aegean Airlines direkt från personen bor o flyg typ till nåt land där Ryan Air går till o få en billig biljett därifrån. Lite tips!! Ska fundera mera om jag känner till nåt, ok? ![]() Ha en jättebra dag!! Vi hörs via mailen sen.. Kram kram från Sanna ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lufthansa är också ett alternativ. Fann en tor biljett för facila 2725 SEK.
Arne [LIST][*]Route[*]Date[*]Flight Options[*]Price[*]Passenger Details[*]Payment[*]Booking Summary[/list] Athens (ATH) to Gothenburg (GOT): Departing: Sun 25 Nov - Returning: Sat 15 Dec DateDepartureArrivalFlightDurationCabinSun 25 Nov06:50Athens 08:25 Munich ![]() ![]() ![]() ![]() Price (per person) Taxes, fees and charges (per person) Passengers Total 1200.00 +1425.00 x1 Adult =SEK2625.00Ticket Service Charge (Total) =SEK100.00Total Price for all passengers=SEK2725.00Fare rules for Economy Basic |
|
||||
|
||||
![]()
Det är bara att göra sökning på t ex Luftgrop eller Reseguiden, som söker hos flera researrangörer samtidigt. Båda dessa siter finns även på engelska. Inga problem att boka Aten - Göteborg istället för tvärtom och man kan söka på exakt de datum som önskas. Betalning sker med t ex Visa och i de flesta fall utfärdas en e-ticket, som man kan lägga in på valfritt betal- eller kreditkort.
Lufthansa ser ut att vara det mest prisvärda alternativet, precis som Arne har angivit. Celbe |
![]() |
|
|