![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
OM de är lika duktiga på kontakten till Remos som du och Karin är, så hoppas vi få bilder och rapport när de kommer hem! ![]() Citat:
![]() Man skulle kanske boka ett bord? ![]() Har du kollat melodia så har du väl också sett att Dalaras ger 15 konserter från den 16/11? Han hinner nog bli färdig innan vi kommer ner. ![]() Det blir nog ingen konsert med Alexiou och Dalaras då. Men jag säger också: Var blir Kotsiras av? Ett par andra intressanta saker, är att Laurentsis Mahairitsas och Vassilis Papakonstantinou uppträder på Zygos. Väldigt nära hotellet - en stor fördel. Men kanske för mycket rock för de flesta? Sedan har vi favoritkompositören Hristos Nikolopoulou som spelar på Lisikratous 19 (Perivoli tou Ouranou) - även detta i gångavstånd från boendet. Inte illa! Värt att överväga en middag där kanske? Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Det börjar ju komma intressanta namn nu, men många saknas fortfarande!!! Citat:
![]() ![]() ![]() Jag minns faktiskt, att jag egentligen ville att vi hade gift oss på min egen födelsedag en månad tidigare - tänk att jag inte fick igenom det ![]() Det är nu 5 år sedan han var här, Dalaras. Är det inte på tiden att han snart kommer igen? |
|
|