![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Psiri är en stadsdel jag faktiskt inte riktigt tycker om... kan inte sätta fingret på just varför? Möjligtvis kan det ha med att göra för x antal år sedan var denna del mest känd för sina bordeller etc.... Men jag ska ge det en chans till ialla fall bara för att söka upp denna glassbar...
![]() Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Jag TROR nog, att Psirri har tvättat sitt ansikte totalt under dessa sista år.Kanske på natttiden är det annorlunda? Många klubbar, också mycket fina och några som såg ganska spännande och "obestämda" ut, såg jag där på kvällen, när jag vandrade omkring. Jag ville absolut göra närmare bekantskap med denna stadsdel. Hoppas att jag ska få ett sånt tillfälle i april/mai.
Eija |
|
||||
|
||||
![]()
Psirri upplevde vi som både och... Runt Platea Iroon finns det många trevliga tavernor och caféer, men bara en stenkast därifrån är det inte lika trevligt. Vi såg bl.a. ett gäng sprutnarkomaner, som tog sina sprutor helt öppet på trottoaren den eftermiddagen, då vi var på väg till café Serbetia. Det kändes inte så väldigt lockande att promenera till Psirri på kvällarna efter detta
![]() Ivi |
![]() |
|
|