![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Är du intresserad av att blogga i forumet? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
15 | 18.29% |
Nej |
51 | 62.20% |
Vet ej |
16 | 19.51% |
Antal röster: 82. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
![]()
En liten komplettering till åsikten jag hade i går.
Då det gäller möjligheten att lägga upp bilder så finns det många olika alternativ, det kommer säkert att finnas de som använder Kalimera även till detta om möjligheten finns men vi ska kanske också tänka på att bandbredd kostar pengar och om man får ner bandbreddsanvändandet på Jannes server så kostar det honom mindre pengar. Samtidigt finns alltid aspekten att dra mera besökare till sidan vilket även kan ge mera pengar till Janne. Jag skulle aldrig lägga upp bilderna på Kalimera då jag har andra platser att lägga upp dem på och där det är större företag som står för kostnaderna, jag är också väldigt tveksam till om jag skulle börja betala för att visa mina bilder i fall det skulle bli aktuellt (vilket jag inte sett någon indikation på heller). Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, jag har samma utgångspunkt!! Bandbredd kostar. Sett mot bakgrund av att det ju finnes en uppsjö av gratiswebbar där vi kan lagra bilder kostnadsfritt, är det kostnadsfria alternativet att föredraga. Men, för dem vilka tycker det är krångligt, ja då kantänka bildlagring på Kalimera är ett bra alternativ.Arne
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Banddbredd kostar tyvärr mig ganska mycket pengar, men det kanske kan vara värt det om fler på ett enkelt sätt kan lagra och visa sina bilder på Kalimera. |
|
||||
|
||||
![]()
Det handlar ju inte om att lagra bilder utan att välja ut särskilt sevärda bilder och dela med sig till andra. I den sajt jag känner till som har denna funktion kan man skapa album med olika teman, det är jättetrevligt!
|
![]() |
|
|