![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Trevlig läsning, Monica. Tack för det.
![]() I morgon ser ut att bli en sådan där riktigt fin dag med massor av sol och rätt så höga temperaturer, är säker på att du njuter. |
|
|||
|
|||
![]()
ÅH, Monica....Du ÄR författare! Jag säger som de andra, man känner dofterna och ser bilderna Du målar upp!!
Platy Yialos, där bodde vi ju nästan på branten den sommaren -96! Det måste nog bli Kalymnos en sommar framöver..... TACK för att Du delar med Dig! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Monica!
Roligt att få läsa lite om Kalymnos igen. Vi har äntligen vågat oss på att boka en ny resa. Nu i maj blir det lite utanför Chania på Kreta. Och i september blir det Rhodos. Resan till Kreta vågade vi att boka häromdagen. Jag har ju brutit min fot tidigare och man får ju ta sig i akt, så man inte förstör läkningen. Nu kan jag gå igen utan att halta och utan att det gör ont i foten. Det känns verkligen riktigt bra. ![]() ![]() ![]() Vi längtar så efter solen och värmen, eftersom vi inte har haft det för soligt här i Helsingborg. Kära hälsningar Gilla |
|
||||
|
||||
![]()
Härlig beskrivning utav vardagslivet under en dag på Kalymnos
![]() Vilken längtan man fick... Det är sju år sedan vi var där! Vi skulle ju återvända, men det kom några andra öar emellan... ![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Här har det bara kommit Karpathos i mellan men nu klarar jag inte av mer Kalymnoslängtan, så nu drömmer jag nästan varje natt om resan i juni
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
![]() |
|
|