![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej hej,
Jag jobbar i Laganas pa somrarna och kanner till bada hotellen, jag sager helt klart Poseidon beach! Laganas ar livligt men i omradet dar Poseidon ligger ar det ganska lugnt, nagra restauranger o mindre barer i narheten men inte mycket vasen och anda nara till allt. Sen ligger det praktiskt taget PA stranden OCH dom har en jattefin pool. Sunshine ar lite enklare o ligger narmre allt stok. poseidon beach ar helt klart ett av de finaste hotellen i Laganas, dessutom erbjuder dom frukost vilket inte ar sa vanligt dar. Jag rekomenderade det till min pappa som kom och halsade pa mig i somras med sin fru och deras 10 ariga dotter. Dom var helnojda o njot av varje stund. Argassi har som sagt inte sa fin strand och nar det ar 45 grader ute kanner man kanske inte alltid for att maka sig ivag med buss men visst ar det narmare till Vassilikos dar manga foredrar att bada. Hoppas det hjalpte lite iaf...=) |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Jag håller med föregående talare. Castello Beach är ett trevligt familjeägt hotell mitt i Argassi. Nere vid stranden (som är sådär) finns dock strandpool och lite fasciliteter. Den nybyggda delen är fräsch. Om ni bor i Argassi kan ni ta gratisbussen ut till St. Nicholas alt. hyra vespa el bil för att köra ut på Vassilikoshalvön. Där finns öns bästa stränder! Ett annat alternativ med fin strand är Kalamaki - har ni tittat på det? Själv bor jag alltd i Laganas när jag kommer ner. Stranden är lång och orten stor - brett utbud. Min son som är 10 år älskar Zakynthos och vi bodde sist mitt inne i smeten på Ikaros hotell. Så, det är alla trevliga förslag - hoppas att detta kan hjälpa. Hälsningar Anna |
|
|||
|
|||
![]()
okej, tack så väldigt mycket för alla svar, vi ska boka nu i veckan så vi har lite att tänka på, men det var många bra svar
![]() |
![]() |
|
|