![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Det går även att åka charter och bo mitt i Chania. Fritidsresor och Apollo har iaf
![]() Malin |
|
|||
|
|||
![]()
Apollo har många hotell i Agii Apostoloi, och det är nära Chania, ca 4km. Man kan åka buss eller taxi in till stan. Men det är stor skillnad mot Platanias (om ni tyckte om just Platanias), det är mycket lugnare, mindre turister. Och bättre strand.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det påstod jag heller inte... men du skrev inte heller att det var just charter till gamla stan du undrade över
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nilam!
Nä, jag tänkte bara högt! Jag tycker bara att vill man bo inne i Chania så ska man passa på och bo i gamla stan! Vet inte hur många jag pratat med som bott utanför Chania och talat sig varm över hur mysigt ochtrevligt det är och att de tar taxi in nästan varje kväll. Man kan vända på steken och ta sig ut från Chania på dagarna när man bor där. Fast som Janne sade så är det krypavstånd till Neo Chora och det duger till mig iaf. Dock ska det tilläggas att nämnda personer inte haft småbarn, då kan jag förstå att man väljer kransorterna! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ska se om jag har några foton jag posta till er!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Jag skickar lite bilder till Kalimera och lägger det som ett fotoresebrev i stället från Chania!!! |
|
|||
|
|||
![]()
Angående resturanger ska vi icke förglömma Marcos i Kato Stalos....eller hur ni som varit där...`
Sassa |
|
||||
|
||||
![]()
Marcos är absolut en av tavernorna på vår top 5-lista! Måste dit igen i maj, då vi är på Kreta trots att vi kommer att bo i Chania gamla stad. Stället är definitivt värt en buss/taxiresa från staden!
Ivi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Sassa |
![]() |
|
|