![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Nej, jag tror inte heller att jag behöver boka boende i förväg när jag åker i Maj, men samtidigt så är det gott att ha allt klart när jag stannar så pass kort tid. Bra att ha lite koll på pengar med. Kul att planera och ringa runt ... Känns som resan börjar lite tidigare då.
![]() Mia ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vad tror ni om Karpathos i april? är det ngt öppet den första veckan? Vi sticker ner i slutet av mars o kommer åter till Athen ca den 27-28 mars. Då har vi en vecka till på att "fördriva" på ngn trevlig ö. Ungarna har bett oss kolla Karpathos (de klättrar i berg). Ön verkar var jättefin (vilken ö är inte det?). Eftersom människor bor där själva torde det väl finnas någonstans att bo enkelt.
Det finns avgångar från Athen stup i kavrten dit o till ett bra pris. |
|
||||
|
||||
![]()
Det finns säkert öppna hotell på Karpathos i mars-april, men för bergsklättring brukar Kalymnos anses vara den bästa ön. Jag har någon gång läst i forum för bergsklättrare och där fanns det folk som lovordade klättringen där. Våren borde vara en perfekt tid, varmt men inte hett.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Hej.
Enkelt och bra boende, ostört, billigt, rent och centralt - kanske med en havsglimt? Jag föreslår Amarillis i backen ovanför torget. Margarita sköter det utmärkt. Varning bara för hennes mycket välvilliga, men torra kakor! Hälsningar /Dan S/ |
![]() |
|
|