Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-04-15, 19:42
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Lilium, Agia Marina

Jo men visst! De hade precis byggt till lite när vi var där och vi åkte med Always!!
Då säger jag bara GRATULERAR till bra val om det inte blivit sämre sen dess....år 2002 så var jag "på besök" från Platanias och åt lite i baren...
..och hotellet hette Lilium/Belvedere....
Lissi

Senast redigerad av Lissi den 2008-04-15 klockan 19:44. Anledning: tillägg
Svara med citat
Gammal 2008-04-22, 16:13
coanma coanma är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2005

Hei igjen.
Reisen er bestilt, men jeg fikk ikke med havutsikt. Lissi, du skriver at det er jettefine balkonger, men kan du huske hvilken utsikt det var for rom som ikke vendte mot havet eller poolen. Ikke mye svar å få når jeg spør Star Tour, ingen som vet noe. Jeg liker litt fin utsikt da vi sitter mye på balkongen om ettermiddagen, men vet ikke helt hva jeg skal ønske da det er vanskelig å få et inntrykk av bildet i katalogeni
Svara med citat
Gammal 2008-04-22, 17:54
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005

Coanna.

Vi bodde i den "gamla delen" alltså det vita lite äldre huset. Vi hade balkong mot den lilla baren i trädgården, med poolen runt hörnet.. Vi hade vindstilla och skyddat och det var vi jätteglada för då det blåste mycket och regnade lite den vecka vi var där..Vi satt mycket ute ändå då det var läigt just där.

Hur där ser ut nu vet jag ju inte, men vi tyckte jättemycket om den anläggningen.

Just havsutsikt har jag "vant mig av " av tycka är bäst...jag tycker det är lika mysigt med en fin trädgård, en lugn gata med lite folkliv att se på eller en vy upp mot bergen...Man är ju så mycket vid havet ändå....De pengar jag tjänar på det kan bli till något annat roligt
Men DET är ju min högst egna uppfattning....för många är det just havet som ÄR Grekland!
Svara med citat
Gammal 2008-04-23, 13:46
coanma coanma är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2005

Hei igjen og takk for hurtigt og bra svar Jeg kan faktisk være enig med deg i det med utsikten når jeg tenker meg om. Vi har ofte vært fornøydd selv om det ikke har vært havutsikt. Vi liker imidlertid ikke å se rett inn i et annet bygg, eller annen balkong . Vi liker sol på balkongen, men det er samtidig bra at den er overdekket, slik at man kan sitte ute selv om det kommer regn. Ikke alltid så enkelt å få det man ønsker
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:50.