![]() |
|
|||
|
|||
![]()
tjena allihopa!! tycker de e skumt att blue star inte har nån em/kvälls färja till syros 5/7.
dom har en färja som går 7.35 tror jag, sen e det hellenic och NEL nästan samtidigt också samma tid. hellenic e dom enda som har en färja som går kl 17.45. Lite surt o behöva pynta nästan 50 euro pp för en enkel biljett..:-( med tanke på hur många gyros man får för det priset...hehe.. Men rätta mig om jag har fel, men visst fan måste väl blue star köra en em/kvälls färja också? Eller kan det vara så illa att vi måste boka hellenic för det rövarpriset?? ha de gött allihopa!! 5 juli smäller det.... jani med familj i ett somrigt gbg :-) |
|
||||
|
||||
![]()
Tabellerna uppdateras nu nästan dagligen, men är det någon som funnit några nya turer inlagda, jag tycker det ser ut som i februari/mars, undrar vad det är som uppdateras?
// Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Är det någon som vet om turlistorna är något så när uppdaterade nu????????
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Men det betyder inte att det inte går båtar, jag upplever alltid att det finns fler avgångar att välja på när man är på plats. Är det någon speciell sträcka du tänker på? Kanske finns det någon som kan tipsa om alternativ resväg, det är ju ingenting GTP klarar av ![]() ![]() // Helén |
![]() |
|
|