![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Du har ett privat meddelande med länkar till hotell.
/Jonas |
|
|||
|
|||
![]()
Tack!
|
|
||||
|
||||
![]()
På Naxos rekommenderar jag Agia Anna. Där ligger hotellen vid standen. Vid t ex Agios Prokopis har du vägen emellan. Lite barnsäkrare alltså.
PÅ Antiparos så är själva bystranden helt perfekt. Långgrund utav bara attan, perfekt för en tvååring. Boende finns det gott om. Välj och vraka och glöm inte att pruta. Låt er dock inte luras av killen på båten (han börjar ragga redan i Parikia) som erbjuder logi. Han drar sen en vals om att han bara följde med båten för att erbjuda rummet till er...bara båg. Såg honom på nästan varenda båt som anlöpte Antiparos. /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för tipsen!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag rekomenderar tvärs emot, nära centrum!
När vi reste när barnen var mindre föredrog vi att bo nära centrum och de kvällar vi hade tur somnade barnen i vagnarna och vi fick kvällen för oss själva. ![]() Om man gillar, som vi, att gå runt och titta lite i centrum under kvällarna är det bekvämt att ha gångavstånd till hotell. Ingen höjdare att hoppa in i en taxi eller buss om man väl har fått barnen att väl somna. Citat:
Enda anledning till att dom raggar kunder på båten är att deras alternativ inte står sig i konkurensen när man går i land till de andra rumsraggarna. Vi gick tyvärr på en båtraggning en gång (för länge sedan), men där stannade vi bara en natt. ![]() /Jonas |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ett år blev vi "uppraggade" ![]() ![]() // Helén |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Självklart ska man inte dra all över samma kam, men om man väntar till man har stigit av båten har man betydligt mer att välja och vraka bland och det blir enklare att diskutera pris. /Jonas |
|
||||
|
||||
![]()
Det finns väl ingen som helst anledning att åka hela vägen till Grekland utan att ha bokat rum och sedan bestämma sej i hamnen då man lika gärna kan förklara att man vill se på rummet innan man tackar ja eller nej. Jag har aldrig varit med om att jag måste bestämma mej i hamnen utan att se på rummet.
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det ingår ju i själva rumsraggningen att man först tittar på boendet och sedan bestämmer sig, vi åkte med en dam på Naxos en gång, hon blev riktigt sur när hennes boende inte dög, men inte hjälpte det henne, vi letade vidare.. // Helén |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Restauranger finns det gott om i Agia Anna. Mycket mysigare att äta där än i stan, tycker jag. Men något centrum är det ju inte att tala om, förstås...
|
|
||||
|
||||
![]()
God morgon
Mitt tips är Agios Prokopios, 1. hotell Agios Prokopios Vaggelis heter han som är ägare 2 Ioanna Vaggelis syster 3. Dimitra, tror de är släkt också, dessa 3 boende har pool, ligger på samma gata, och det är 5 min till beachen, kan inte bli bättre, skall dit själv vad det lider Maritha |
![]() |
|
|