![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej Sessan!
Antar att ni flyger från Stockholm!? Vi har nämligen inte hört något om ändrade flygtider, och vi åker samma dag, från Gbg!! ![]() Trevlig resa förresten Mia och Dan!! Ni får rapportera hem när ni är där nere!! Inzight |
|
||||
|
||||
![]()
Inzight:
Ja vi flyger från Arlanda. Från början skulle planet ha gått kl 9, sen blev det ändrat till 08:50 & sista budet är 09:40. Får se vilken den egentliga tiden blir ![]() Vart ska ni bo någonstans? Vi ska bo i Amopi... Trevlig resa Sandra ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Sessan!
Vi har inget boende ännu. Vet bara att första natten blir i Pigadia för att kunna fixa moppe eller fyrhjuling osv. Vi tänker nog bo i lite olika byar, det får bli där det finns ett mysigt boende ledigt!! Ha en trevlig resa och hoppas det inte blir för struligt med flygtiderna!! Inzight ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Trevlig resa Inzight och Sessan. Hoppas det inte blir fler förändringar ang. flygtider.
Mikke, jag ska hälsa nästan alla...Vet ej riktigt vilka jag inte ska hälsa till men.. ![]() Dan med fru kanske jag springer på snart. Ska då hälsa på er. Åker i övermorgon. Börjar få resefeber. Väskorna är nästan packade helt. Ska ta en sista sväng till banken och Apoteket idag. Sedan är allt klart! Ska bli så härligt! Mia ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
|
|