![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tittar man på Atens flygplats hemsida www.aia.gr ser man att en massa flyg framförallt med Olympic är inställda sen i fm, och övriga försenade även Aegian har inställda flighter....!
Camlla |
|
||||
|
||||
![]()
Ingen rolig läsning, rätt kraftiga förseningar på de plan som skall utrikes också. Grekiska inrikestrafiken ligger helt klart nere.
// Helén |
|
|||
|
|||
![]()
Hej.
Jo man blir ju lite smått orolig att bli sittande på flygplatsen i Athen, men man får väl hoppas att detta inte varar för länge. Vi åker ju om en vecka så jag hoppas det är löst då. Men för de som är på väg nu i dagarna är det ju riktigt surt! Vet någon om vad detta handlar om? Mvh ZoM |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag ringde Apollo och fick samma svar som du hänvisar till i länken! Nektaria/Lena |
|
||||
|
||||
![]()
Vi ska flyga till Kavala på söndag, med Nordic Airways. Sen ska vi åka färja till Thassos. Nu är jag jättenervös att det ska bli nåt strul med det. Vi åker med småbarn, och det skulle bli så jobbigt för dom (och oss)... Nån som vet hur det ligger till nu????
|
|
||||
|
||||
![]()
Godmorgon, enligt Apollo (mail sen eftermiddag) ska inte Arlandas flyg på söndag till Grekland beröras....
|
|
||||
|
||||
![]()
Hur har det gått med strejken, någon som vet?
![]() Sessan ![]() |
![]() |
|
|