Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2008-05-27, 20:47
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lier, Norge
Inlägg: 1 158
Standard MYKONOS, bosted??

Er det noen som har tips på rimlig bosted på Mykonos .
Har aldri vært på Mykonos og det er jeg og sønnen på 16 som skal være der to el. tre netter...
Vi vil helst bo i gangavstand til byen, men samtidig nær strand..., da er det vel Megali Ammos som gjelder??
Noen bedre anbefalinger. Kanskje ved en bedre strand og nære bussstasjon??
Poden vil gjerne ha pool, men det er ikke et must. Vil må holde oss under/max 50 E. (reiser 17.juni)
Har et tilbud på Sofia Village med pool for 40 E, har intrykk av at det ligger ovenfor byen, ca 10-15 min til byen, men usikker på hvor langt fra strand.

Tar gjerne i mot tips også om rimlige/normalprisede steder å spise
(med god mat selvfølgelig )
Og hva vi bare MÅ få med oss på disse få dagene

Ia

Senast redigerad av Ia den 2008-05-27 klockan 21:37.
Svara med citat
  #2  
Gammal 2008-05-27, 21:02
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Inlägg: 4 604
Standard Sv: MYKONOS, bosted??

Jag har dessvärre inget förslag på boende på Mykonos då jag aldrig varit där, konstaterar bara att du gett upp hoppet om och finna en båt till Ios på tisdagar, riktigt?
// Helén
Svara med citat
  #3  
Gammal 2008-05-27, 21:37
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lier, Norge
Inlägg: 1 158
Standard Sv: MYKONOS, bosted??

Faktisk så dukket det opp en nattferge for noen dager siden..., men da må vi gå å "vasse" i Athen frem til kl.22 om kvelden... Kjedelig når vi først har fått et fly som er i Athen i 14-tiden
Så fant ut at Mykonos er verdt et besøk..., tar en hurtigbåt fra Rafina.., blir på Mykonos i to el. tre netter og drar over til Ios derifra

Ia
Svara med citat
  #4  
Gammal 2008-05-27, 23:15
Abis avatar
Abi Abi är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2006
Ort: Kalmar
Inlägg: 992
Standard Sv: MYKONOS, bosted??

Vi var på Mykonos för 2 år sedan, och bodde på Mina studios i Platis Yalos. Det är inte gångavstånd till staden, men går snabbt med täta bussturer. Minas ligger inte direkt vid stranden, vilket vi tyckte var bra, vi gick till en strand precis väster om i stället (det är rätt trångt i Platis Yalos). Sen utgår badbåtar till Paradis o. Superparadis beach m fl därifrån. Det var Minas man, som raggade upp oss vid båten, han hjälpte till eftersom vi kom en lördag. Det var mycket gott om rumsuthyrare!

Abi
Svara med citat
  #5  
Gammal 2008-05-27, 23:46
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lier, Norge
Inlägg: 1 158
Standard Sv: MYKONOS, bosted??

Takk Abi Ikke så lett å orientere seg.... høres jo greit ut og Minas så ut som et hyggelig sted, liker ikke fullstappede strender selv. Så er derfor litt usikker på om det kan være vel så greit å bo ved byen og heller reise ut til strender som ikke er så overfylte... Fordeler og bakdeler med alle alternativer... Men bor vi ikke nære strand vil vi gjerne ha pool.
Sønnen min vil sove til minst kl. 10 og jeg orker ikke å sitte på rommet el. en liten balkong i 2-3 timer før han står opp .

kan jeg bli litt orientert og få noen tips så er det lettere å gamble på å vente med å bestille noe før man møter en roomraggere...

Takknemlig for flere svar/meninger

Ia

Senast redigerad av Ia den 2008-05-27 klockan 23:51.
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT