![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Riitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ....har jag varit på tre..?? Pigadia,Amopi,Lefkos.....ok, det är uschlitt...mea culpa, mea maxima culpa..... Bara dom e nära så man inte behöver släpa alla bukkerna så långt..... Däremot kan jag undantagsvis&stundtals beskåda företeelser PÅ stranden.... .....Men jag ska minsann(kanske) ta Minas Suzuki(omja fårigången)och kolla upp nåra strender minsann... Ja e impad av era karpatiska strandkunskaper, vi kanske ska ta fram nåra strand-kriterier och listarom framledes?? Det kan nog ge upphov till några inlägg.......Approved by Kalimera`s BeachTesters..?? Mikke |
|
||||
|
||||
![]()
JAA,det var tre
![]() Riitta |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Mikke].......hm.....ja,när det gäller stränder så tvår jag mina händer...
![]() ....har jag varit på tre..?? Pigadia,Amopi,Lefkos.....ok, det är uschlitt...mea culpa, mea maxima culpa..... Jamen vi badade ju på stranden "under the trees" i höstas har du glömt det ? |
|
|||
|
|||
![]()
.....Cia!
Du e en koohl engel...! Visst ere soeau!! Med vittnen, dessutom..... Alla har koll, uttomja..... ![]() Mikke Senast redigerad av Mikke den 2005-08-05 klockan 19:37. Anledning: Tja.....felstavvnink....... |
|
||||
|
||||
![]()
Hmmm.... så dina felstavningar ska vara avsiktliga, annars redigerar du bort dem?
![]() ![]() ![]() ![]() Karin förbryllad svensklärare |
![]() |
|
|