![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi var på Karpathos en vecka i september förra året. Vi bodde på Calypso Bay, ett fräscht lägenhetshotell. Vi hade ca 5 minuter att gå till busshållplatsen och även till hamnpromenaden med alla restauranger. Det var ingen pool på hotellet men det ligger precis ovanför stranden så det behövdes inte. Finns några tavernor vid stranden, bl a Limanaki hade väldigt god mat. Ni kan kolla på hotellet på Ving:s hemsida. Var ett lugnt och fint hotell och ändå nära till allt.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Heisann!
Som du sikkert vet, reiser jeg strax til Karp igjen. Da skal jeg ta og sjekke ut et hotell for deg, det nye hotellet som Mixalis (han som eier Sofia i Amopi) bygger. Det skal visstnok ligge i utkanten av Pigadia. Jeg mener at det er leiligheter.Tror det er ferdig nå, det skulle også være basseng der, men det tror jeg nok ikke er klart før neste år. Der kan dere sikkert få en god pris også, Manolis (Mike`s) og han, er gode venner, og jeg kjenner dem jo godt, så jeg kan godt høre. Hvis du orker å vente til 10.august, da.... Da kommer jeg hjem. Vi ses i september da! Ny ouzo på Mike`s venter, vet du. ![]() Hilsen Margrethe |
|
|||
|
|||
![]()
Takk Margrethe!
Selvfølgelig venter jeg til 10. august. Da er det jo ennå over en mnd til vi reiser, så et er ikkeno problem. Æ glær mæ til september; til ouzo, til sol og varme, til god mat, til karpathos og hellas. |
![]() |
|
|