![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja det var inte igår!
Låter som längtan är minst sagt stor efter Kreta när det mentalt "nästan börjat packat" redan. Förståeligt! ![]() ![]() Hur det blir nästa år vet jag inget om än, men hoppas det blir resa då också förstås. Däremot så är det inte långt kvar till resdags nu iår! Om 6 dagar vid denna tid flyger vi över Öst-Europa och börjar lite smått närma oss Kreta. ![]() ![]() ![]() Detsamma och på återhörande! /Martin |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Joppan! Jag instämmer helt med dig. Semester i Grekland.Regn och åter regn här hemma är ingen höjdare (trist semester ).Du är svag för G-polis och jag har Kreta i mitt hjärta.Just få titta på en stegräknare och se dagarna närma sig.En resa som bokades Augusti 07 står nu på i dag 41 nu till Kato Stalos.Syrsorna spelade hemma en kväll men ej detsamma som du beskrev.Mina döttrar kom hem från Kreta för 14 dagar sen+min bror med familj kom igår och dem är eniga med att alla längtar redan tillbaka. Vi har vår resa kvar, den som spar har kvar.Nya resväskor som vill så gärna packas men som sagt det är bara 41 dagar kvar. Lycka till JOPPA när du har bokat resan.
Birgitta 63 ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej på er!
Lyckost er som åker iväg nu ![]() Kram Joppan |
![]() |
|
|