![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej Bokade 2 jan Sterling till Chania 13.9 f. 2pers. tot.2312 kr.HEM 25.10 1971.kr tot 4283 kr f 2 pers tor.Men annars håller jag med om höga priser i år . Betr. bränslepriser f. de flesta charter är dessa låsta/frysta till nästa år .
|
|
||||
|
||||
![]()
Ving annonserar fortfarande sina billiga enkelbiljtter ner. Våra kostade 250 kr per person. Totalt kostar vår resa inte mer än 3500 per vuxen och då flyger vi inrikes i Grekland och kommer ända hem till Umeå. Inrikesbiljetten Umeå -Arlanda är också medräknad i summan.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Apollo har också en hel del billiga resor i slutet av september.
|
|
||||
|
||||
![]()
Apollo startade häromdan en kampanj med billiga enveckasresor i augusti och september. Det verkar vara i samband med det som de höjde t ex min redan dyra resa.
Flera resmål och avgångar har fått samma slags höjning: novair+ måste bokas. |
|
||||
|
||||
![]()
I går höjdes priset igen. Nu finns det fyra platser kvar på planet jag ska med, de kostar 4243 per styck. Min resa för 3788 börjar plötsligt framstå som billig
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag förstår om du är besviken över att vara tvingad att boka Novair+, men förhoppningsvis kommer du tycka om det ändå. Vi bokade Novair+ nu när vi var iväg och blev mycket nöjda, för det var bättre benutrymme, gratis dricka både ner och hem och så fick vi sitta långt fram i planet. Vi tyckte att det var helt klart prisvärt, men jag förstår dig, det är aldrig kul att behöva boka något man inte vill eller behöver.
//Ingela |
|
||||
|
||||
![]()
Fast jag har inte bokat Novair+, de höjde priset på det sättet efter att jag hade bokat
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ok då förstår jag, måste ha missuppfattat dig
![]() //Ingela |
![]() |
|
|