![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Men nu gällde det endast flygstol och dom som finns dom dagarna ifrån Arlanda är med boende
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja då var det ju inte så dyrt! Tänk om man skulle ta en tur i augusti också... hmmm....
|
|
||||
|
||||
![]()
Det gällde i augusti, juli är ju snart slut
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Många måste vara blinda som inte läser överskriften det gäller Flygstolar ifrån Rhodos o till sverige. Det gäller inga en eller två veckors resor ifrån sverige till Rhodos..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
När det gäller hemresor från Rhodos till Stockholm i slutet av säsongen brukar i alla fall jag ofta flyga reguljärt, så jag är inte beroende av charter. Jag vet också att många säsongsboende gör detsamma. Jag flyger ju ibland hem så sent som i början av december, och då går ingen charter i vilket fall som helst.
|
|
|||
|
|||
![]()
Nu gällde detta dom som är fastboende på Rhodos som har släktingar här hemma som vill åka hem o hälsa på o dom åker inte så sent hem ifrån Rhodos. Sorry.... Dom åker gärna med något av charterbolagen hem när de skall hem över sommaren....
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Finns det charter så väljer jag helst det eftersom det är direktflyg, annars blir det reguljärt. |
|
|||
|
|||
![]()
Det finns faktiskt svenskar som har bott där mkt längre än dig o du räknas inte som fast boende på Rhodos..dessa är skrivna på Rhodos o har både man o barn o jobb där nere...Nu lägger jag ner detta för allt man skriver är bara fel...
|
|
||||
|
||||
![]()
Men du 'fanasten' måste ALLT du skriver gå ut på att du vet mest och har störst 'rätt' till ön?? Vi är MÅÅÅÅNGA som reser tillbaka om och om igen, många som bor där helt eller delvis och man MÅSTE låta ALLA komma till tals... Tycker ofta det är din väg eller ingen väg när det gäller Rhodos!!
Det är en Ö, ett resmål inte ett barn eller en äkta man! |
|
|||
|
|||
![]()
DET gör du rätt i.
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag förstod det, och det är ju toppen att det finns så många platser kvar!
|
![]() |
|
|