![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Fy bubblan! Vilken otur ni hade. Får ni någon kompensation?
|
|
||||
|
||||
![]()
Ha, ha, det får vi inte. Men det har i alla fall kommit ett brev från Olympic Airways (snail-mail alltså, inte e-mail
![]() Nåväl, vi är inte avskräckta från att boka med dem igen dels på långa sträckor där det är möjligt att flyga (typ Astypalea - Rhodos) och dels för att undvika Pireus på hemresan. Men nästa gång lär jag allt hålla koll på avgångstider in i det sista ![]() Celbe första inlägget via mobilt bredband! |
|
|||
|
|||
![]()
Åh vilket stök!!! Stackars er..225 euro för en natt...HUR HAR DE MAGE???? Då sov jag hellre på flygplatsen!
Lissi - som sticker tillbaks till Tinos i höst! |
|
||||
|
||||
![]()
Det var inte riktigt läge för det. Vi kom dit vid 18-tiden och SAS-kärran till Köpenhamn gick inte förrän 14.30 dagen efter. Men de hade faktiskt rullande utcheckning på Sofitel. Portiern frågade när vi skulle åka och då kunde vi ha rummet till kl 13 "för att slippa vara så länge på flygplatsen". Nu checkade vi in så snabbt som möjligt (och kors i taket, det var ingen kö) för att ha gott om tid för att handla förnödenheter, d v s olivolja, oliver, honung och vin.
Och jo, visst var det dyrt med 225 euro men standarden och servicen motsvarade priset. Men det kändes som att komma till månen när man är van vid små grekiska pensionat! Celbe Senast redigerad av Celbe den 2008-08-03 klockan 09:01. Anledning: Laptopens tangentbord och jag kommer inte riktigt överens! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Gällande avgången från Grekiska flygplatser, så brukar jag kolla av status med jämna mellanrum via nätet. När vi bokade Olympic-flighten, så tog det la ca två veckor innan bekräftelsen kom. Sen var man inte helt hundra på att planet skullle gå enl tidtabell, så innan avfärd så loggade jag in någon dag i förväg för att kolla av. /Netwolf |
![]() |
|
|