![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Middan på Kamorina blev färsfylld aubergine...och Rosévin. Jag har sett Isabella Scoroupco ett flertal gånger på Cypern..på 90-talet. Sällskapsresan har jag sett många gånger och har även bott på den anläggningen 1991. Kalimera-Yanna ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi skulle till Karpathos för 4 år sedan och såg en mystisk man som vi trodde var helt "lost" ...vankade fram och åter på stranden och satt alltid för sig själv på olika resturanger och drack sitt vin.....
Efter ett par månader här hemma i kalla sverige skulle vi gå på Magnus ugglas krogshow i stockholm och då dök han upp där som "kappelmästare....hm tänkte vi ...såg han senare ochså i svt vart fan är mitt band som uggla hade ....Så denna man var alltså en superduktig artist som kompat och spelat med dom flesta kända artisterna visade det sig...) Martin Hedström ...haha och vi som trodde att han var liite eljest !! |
|
||||
|
||||
![]()
Träffade Stig Strand på Kalymnos 95. Han hade tyvärr otur och stukade foten redan på båten mellan Kos och Kalymnos, så han hoppade runt på kryckor i 2 veckor. Men glad och trevlig var han ändå!
Australiens premiärminister har jag också sett på Kalymnos, men honom hade jag inte känt igen, och vetat vem det var, om inte folk hade sagt vem han är. Har sett Tommy Nilsson och Malin Berghagen på Kos. Men Tommy Nilsson ser jag även ofta här hemma i Uddevalla. Sedan har jag träffat lite folk på Rhodos som senare dykt upp i olika dockusåpor ![]() Mia ![]() |
![]() |
|
|