Citat:
Ursprungligen postat av trollet
Hej  jag och min familj var på Rhodos / Ixia hotel Forum Beach maj iår. vi åkte med Solresor och hade all inclusive har haft innan all inclusive och måste säga att denna här var den sämsta av allt  tyvärr....
visste inte att man kunde boka " vanligt" också på den hotell.
Stranden välligt små stenig, så har ni barn och dem eller ni vill bada, så skaffa " bad skor" och köp mygg medel, massor av mygg...
sj ska jag igen om 4 dagar 17/8 till rhodos stad hotel kipriotis, där har vi bara frulostbufe, men denna gången åker jag med väninna
Önskar till dig en trevlig semester 
|
Jag kom hem imorse från Forum beach. Jag håller med om att det var dålig mat. Var förra året till Turkiet på allinclusive och det var toppen. Mycket mat att välja på och varierat, allt fräscht, mycket olika frukter och fruktsallad. Forum beach hade konserverad fruktsallad och persikor. Det är ju lite dåligt när man är i ett land där det finns så mycket färsk frukt. Det fanns dock vattenmelon ibland. På Forum beach kändes det som man fick samma mat flera dagar, som de värmde upp resterna. Sönerna levde på hamburgare och strips.
Håller också med om att det var mycket mygg, så ska ni dit smörj in er - vilket vi inte gjorde första kvällen. Fick stora bläffor som kliade enormt.
Allt var ju inte neg där, som det kan låta, men kan inte låta bli att kommentera inlägget.