![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
... verkar vara arlanda (sas) som har bäst priser?! ...
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det är bäst priser från Arlanda. Sterling, men framför allt SAS har de bästa priserna.
![]() Som många andra säger så tror jag att trenden vänt och att vi nu får satsa på att boka resor tidigt. Men vad gör det? Att längta är en härlig känsla!! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vill du flyga direkt från Landvetter- Aten så finns det i dag bara ett alternativ; Apollos endast flyg.
// Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har vi bokat och det känns bra trots att det blev våra dyraste biljetter till Grekland någonsin. Vi gav 5092 kr för oss båda. Suissair ner och SAS hem.
Jag brukar ha is i magen och vänta med att boka till efter nyår, men nu bestämde vi oss för att slå till. Det är med Sterling vi alltid brukar åka billigt, men nu har de inga flygtider som passar oss från Kastrup och det känns allmänt oroligt med det flygbolaget just nu. Det är faktiskt häftigt att redan nu kunna glädja sig åt att sommarens resa är bokad. Vart i Grekland vi ska ta vägen har vi inte hunnit börja fundera över ännu, det återstår att se.... Carina ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Blir ett extra getöga på Apollos sida! .. ![]() Om 1 månad vet jag om vi kan åka ... vänta på besked om att komma in på PHS (polishögskolan) vt2009 eller inte. ![]() Har tidigare bara (näst intill i alla fall) kikat på Sterling . Visst, dom har inga avgångar från Landvetter nästa sommar men vågar man satsa sina sparade slantar på ett nedåtgående flygbolag?..... |
|
|||
|
|||
![]()
Den biljett jag bokade i augusti till 25 okt/1 nov med SAS K-hamn-Aten gav jag 3.100kr för t o r..Idag när jag kollade kostade samma avgång nästan 4.800 kr så det blir tydligen inte billigare närmre avresedatum...Tur för mig
![]() Jag tror att det kommer att bli svårare och svårare att hitta billiga flygbiljetter pga bränslekostnader, att små bolag går i konkurs mm. Vi har bokat nästa sommar 3 v t o r 2 pers från Kastrup- Aten för 4.700kr och är så nöjda med det... Lissi |
![]() |
|
|