Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-10-12, 19:09
Jesper Johansson Jesper Johansson är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2006
Standard Sv: Billiga flygbiljetter

... verkar vara arlanda (sas) som har bäst priser?! ...
Svara med citat
Gammal 2008-10-12, 19:45
Siri As avatar
Siri A Siri A är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2007

Ja, det är bäst priser från Arlanda. Sterling, men framför allt SAS har de bästa priserna.

Som många andra säger så tror jag att trenden vänt och att vi nu får satsa på att boka resor tidigt. Men vad gör det? Att längta är en härlig känsla!!
Svara med citat
Gammal 2008-10-12, 21:32
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2005

Vill du flyga direkt från Landvetter- Aten så finns det i dag bara ett alternativ; Apollos endast flyg.
// Helén
Svara med citat
Gammal 2008-10-12, 21:46
CarinaNs avatar
CarinaN CarinaN är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Nu har vi bokat och det känns bra trots att det blev våra dyraste biljetter till Grekland någonsin. Vi gav 5092 kr för oss båda. Suissair ner och SAS hem.
Jag brukar ha is i magen och vänta med att boka till efter nyår, men nu bestämde vi oss för att slå till. Det är med Sterling vi alltid brukar åka billigt, men nu har de inga flygtider som passar oss från Kastrup och det känns allmänt oroligt med det flygbolaget just nu.

Det är faktiskt häftigt att redan nu kunna glädja sig åt att sommarens resa är bokad. Vart i Grekland vi ska ta vägen har vi inte hunnit börja fundera över ännu, det återstår att se....

Carina
Svara med citat
Gammal 2008-10-12, 23:00
Jesper Johansson Jesper Johansson är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2006

Citat:
Ursprungligen postat av Hellen Visa inlägg
Vill du flyga direkt från Landvetter- Aten så finns det i dag bara ett alternativ; Apollos endast flyg.
// Helén

Blir ett extra getöga på Apollos sida! ..

Om 1 månad vet jag om vi kan åka ... vänta på besked om att komma in på PHS (polishögskolan) vt2009 eller inte.

Har tidigare bara (näst intill i alla fall) kikat på Sterling . Visst, dom har inga avgångar från Landvetter nästa sommar men vågar man satsa sina sparade slantar på ett nedåtgående flygbolag?.....
Svara med citat
Gammal 2008-10-12, 21:39
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005

Den biljett jag bokade i augusti till 25 okt/1 nov med SAS K-hamn-Aten gav jag 3.100kr för t o r..Idag när jag kollade kostade samma avgång nästan 4.800 kr så det blir tydligen inte billigare närmre avresedatum...Tur för mig

Jag tror att det kommer att bli svårare och svårare att hitta billiga flygbiljetter pga bränslekostnader, att små bolag går i konkurs mm.
Vi har bokat nästa sommar 3 v t o r 2 pers från Kastrup- Aten för 4.700kr och är så nöjda med det...

Lissi
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:56.