![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Snälla ni som nu varit i Agia marina eller kring Chania.vad heter era hotel?Och var dom bra?
/emy |
|
|||
|
|||
![]()
Vi bodde på Lolida Village. Det var helt okej. Killarna som arbetade i baren var riktigt trevliga och kunniga.
|
|
|||
|
|||
![]()
Kan tipsa om lite bra hotell, enligt mig ialla fall.
Iolida village, ligger en bit ovanför Nymphie, Iolida Beach, Thalassa Beach resort. I Platanias bara en kort promenad bort ligger Fritidsresors Caldera Bay och Apollos Blue Dome. Det är bara ett litet axplock av hotell som vi bott på och gillat. Lycka till! |
|
||||
|
||||
![]()
Ni är ju makalösa
![]() Själv har jag fullt upp att lägga in en massa annat att minnas än just restauranger när jag väl reser iväg ![]() Den absolut bästa maten jag ätit var i Therisso och inte ens där minns jag namnet på stället,men en massa andra fina minnen och intryck sitter som klistrade på näthinnan ![]() Själv så brukar vi prova nya ställen hela tiden och prova på så mycket som möjligt och inte gå på samma ställe flera ggr - kanske efter ca 20års resande ![]() Är det fler än jag som gör likt ![]() Mvh! Ole |
|
||||
|
||||
![]()
Uppe i Therisso finns numera många tavernor men den bästa i min smak och med den riktiga atmosfären är en av de två gamla nämligen Andartes.
Besök den en söndag under senhöst/vinter och man får en upplevelse som man sent glömmer. Nikos med sitt gemyt ser till att alla har det bra och trivs med tillvaron. Varför finns inte något liknande i Sverige? lars Kriti stin kardia mou |
|
||||
|
||||
![]()
Bodde på Manos. Ett familjehotell, lägenhetshotell. Ligger ned mot stranden, när man ser ett stort grönt hus det står OPEN på taket. Ca 25 m till stranden! Obs, hotellet har ingen skylt..
|
|
|||
|
|||
![]()
När vi bott i Agia Marina har vi bott på Atrion, Blue sky, Stefan village och Kambos village alla har varit bra.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ok tack för alla tips.Verkar lite svårt att hitta nåt som går att boka 5dagar!!!
/katarina |
|
|||
|
|||
![]()
Hoppsan hoppsan!
Är fröken på väg nu eller?! Just nu viner vinden utanför fönstret och det regnar så inte skulle det göra ont att åka till värmen. Hör av dig /Joppan |
|
||||
|
||||
![]()
Oassis=Takis & Katherina = Ok, Pyramis = Dimi = Ok, vänner till mig sedan många år. Kort tidsboende, kolla PB, Mr A kan vara human med sina priser.
Uffe |
|
|||
|
|||
![]()
PB Mr A?är det en hemsida eller?Ska försöka googla det.tack så mycket...
/emy |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
När jag är i Grekland så har jag så mycket synintryck att ta in och olika platser jag vill besöka. Mvh Ann |
![]() |
|
|