![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Oki doki !
Tur vi har oliver på burk/lösvikt ![]() Birgitta 63 |
|
||||
|
||||
![]()
Kanske en liten tröst nu då snön har anlänt.
![]() Detta är bara början på en Bougainvilla ![]() Uffe i snöyran |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Birgitta 63 |
|
||||
|
||||
![]()
Det är BredBandsbolaget som har nåt knas.
Återkommer när det är klart. Uffe |
|
||||
|
||||
![]()
Detta bör funka enl BB
Äsch glöm det, de håller på och bygger om så ingenting stämmer Uffe Senast redigerad av UlfWiman den 2008-11-13 klockan 15:47. |
|
||||
|
||||
![]()
Rosen kan ju vara ifrån Sverige
![]() Bougavillan blir säkerligen ståtlig när den fått växa till sig. Jag använde det gamla beprövade "kopiera och klistra in i ett worddokument" om någon undrar hur jag kunnat se bilderna ![]() ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Har aldrig fått spinn på mina bouganvillor, och de blommar minst en gång om året , ibland två!
De får stå ute på altanen på sommaren och sen inne i normal rumstemperatur på vintern. Det är helt ok att de tappar alla bladen då och då, framförallt på hösten när de kommer in ifrån altanen. De måste få lite vila mellan varven! Älskar mina bouganvillor , framförallt när de blommar, får mig att tänka på Grekland! ![]() ![]() ![]() /Kerstin |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har heller aldrig fått spinn de åren jag hade plantorna men vet att det är vanligt när plantorna står ovanför varma element i torra boningsrum. Jag vill absolut inte vara avskräckande utan bara realistisk. För den som är väldigt intresserad av och tycker om en blomma är mödan alltid värd besväret. Bara att prova, läsa på och njuta av den växt vi nog alla älskar i Grekland.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Här kommer en närbildbild av nämnda blomma. En Makaonfjäril kom flygande och satte sig för att dricka lite nektar från blommorna!
Yeasou ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oj vilken fin bild du lyckades föreviga, verkligen jätte vacker.
Birgitta 63 ![]() |
![]() |
|
|