![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
LeSa
Gillar barnbarn flygturen så varför ska inte min dotter och jag fixa den. Vi klarar nog av flygturen ...hoppas jag ! ![]() Homeros Inflygningen till Chania minns jag bra...jo den var väl så där . ![]() Tanka i Thessaloniki. Var ligger det ? Kul få se en ö till då på köpet. ![]() Hasse 1570-1706 m ! Äh det var ju en lagom bana. Nu börjar det kännas rätt så bra. Blir mera lugnare nu . Tack ! ![]() Janne och Arne Skrattade gott åt era filmer med en viss flypirr i magen. ![]() ![]() Janne inte så läskigt nu när jag fått se landningsbanan. Arne då ! Sidvind+ 8 knop jo jag tackar. Så sne planet kom in ,gav faktiskt upp ett litet å. Men jag läts ej skrämmas ![]() ![]() Elisabeth Lite blöt om fötterna ![]() 1570 m är det ditt sista bud ? Sjöborren Häftig känsla som måste upplevas. Du har väl hört talas om en aha-upplevelse ? Säkert en sån känsla du menar ![]() Lemon Sist men inte minst. ![]() Hörs som du var flygkapten som flyger så ofta i veckan . Tycker själv att den sista timmen i planet är så långtråkig ,sover bort den sista biten. ![]() Då tittar jag upp igen och suckar, tänker så fort den sista tiden gick. Nu så var vi framme. Tack till alla som delade med sig. ![]() Birgitta 63 |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/kimmen |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Birgitta 63 |
|
|||
|
|||
![]()
Vi fick en häftig landning på Skiathos i somras, tvärnit och landning 2 gånger...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Birgitta 63 |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |