![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Men vill man bo på ett speciellt hotel så är det priset där som gäller o då ser man inte efter något annat. Nu kostar två veckor 15696kr för två personer o det är vad jag betalde för två personer när jag bokade i slutet av december. O detta priset nu är utan alla extra tilllägga. Så nu är vi uppe i merrän tre tusen extra för två personer..
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Helén- som kanske har missat ett inlägg i tråden, eller? |
|
|||
|
|||
![]()
citat:Jag hänger inte med, vilket pris jämfört med vad? Det pris som nu gäller är samma som det var vid bokning i december? Var tillkommer det tretusen extra?
Helén- som kanske har missat ett inlägg i tråden, eller? När man bokade i december till Rhodos på det hotellet som vi vill bo på kostade resan utan tilllägg 13300kr ca nu kostar den 15696kr för två personer o två veckor. På dom 13300 kommer då försäkring,avbeställningsskydd,mat ombord på flyget o transfer. O det blir tre tusen eftersom resebolaget har höjt sina priser i år eftersom många vill åka till Rhodos o sen att hotellen måste renovera sina hotell för att få godkänt att driva hotell. Från o med första januari 2010 är alla hotell o matställen rökfria i Grekland för det är sista landet som inför den lagen. Ifjor betalade vi 18821kr för tre personer o två veckor så kan man själv räkna ut att det har blivit dyrare.. Skickar med soliga hälsningar o att det är plus 20 grader på Rhodos fick påskkort därifrån idag. |
![]() |
|
|