Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Rhodos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-04-03, 07:36
rhodosfanast rhodosfanast är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2005
Standard Sv: vart på Rhodos

Men vill man bo på ett speciellt hotel så är det priset där som gäller o då ser man inte efter något annat. Nu kostar två veckor 15696kr för två personer o det är vad jag betalde för två personer när jag bokade i slutet av december. O detta priset nu är utan alla extra tilllägga. Så nu är vi uppe i merrän tre tusen extra för två personer..
Svara med citat
Gammal 2009-04-03, 09:55
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av rhodosfanast Visa inlägg
Men vill man bo på ett speciellt hotel så är det priset där som gäller o då ser man inte efter något annat. Nu kostar två veckor 15696kr för två personer o det är vad jag betalde för två personer när jag bokade i slutet av december. O detta priset nu är utan alla extra tilllägga. Så nu är vi uppe i merrän tre tusen extra för två personer..
Jag hänger inte med, vilket pris jämfört med vad? Det pris som nu gäller är samma som det var vid bokning i december? Var tillkommer det tretusen extra?
Helén- som kanske har missat ett inlägg i tråden, eller?
Svara med citat
Gammal 2009-04-03, 13:37
rhodosfanast rhodosfanast är inte uppkopplad

citat:Jag hänger inte med, vilket pris jämfört med vad? Det pris som nu gäller är samma som det var vid bokning i december? Var tillkommer det tretusen extra?
Helén- som kanske har missat ett inlägg i tråden, eller?

När man bokade i december till Rhodos på det hotellet som vi vill bo på kostade resan utan tilllägg 13300kr ca nu kostar den 15696kr för två personer o två veckor. På dom 13300 kommer då försäkring,avbeställningsskydd,mat ombord på flyget o transfer. O det blir tre tusen eftersom resebolaget har höjt sina priser i år eftersom många vill åka till Rhodos o sen att hotellen måste renovera sina hotell för att få godkänt att driva hotell. Från o med första januari 2010 är alla hotell o matställen rökfria i Grekland för det är sista landet som inför den lagen.

Ifjor betalade vi 18821kr för tre personer o två veckor så kan man själv räkna ut att det har blivit dyrare..

Skickar med soliga hälsningar o att det är plus 20 grader på Rhodos fick påskkort därifrån idag.
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:30.