![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej alla!
Det är nu jag bara har 45 dagar kvar till jag kliver ur taxin i G-polis, sist jag skrev var det 129 dagar! Tiden går ju såå fort helt plötsligt, med tanke på "Beach 2009" kan jag säga, if you see what I mean ![]() Vår dotter (15 år) har redan bestämt att hon kommer rusa och köpa en gyros när vi kommer fram, tror att vi alla kommer göra likadant! Vi hörs Kram Joppan ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu är du ju NÄSTAN där
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Och bara 42 dagar kvar här...känns hur skönt som helst
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kreta.... vad härligt!!
Mitt drömresemål alla kategorier! Ser inte ut som det blir någon resa dit i år men man ska aldrig säga aldrig ![]() Min nedräknare står på 59 dagar. Då tar vi bilen till Kroatien som inte är så illa det heller! Resplanen ser ut som följer: Mot Österrike för 2 nätter i Zell am See Mot Kroatien och 6 nätter i Porec Till Crikvenica och 7 nätter där Mot Sverige igen med en övernattning i södra Tyskland. När vi är i Porec funderar vi på en dagstur till Venedig. När vi bor i Crikvenica ska vi ha en dagstur till Plitvicesjöarna och en dag på Krk tänkte vi. När man ser det så här verkar det ju också helt underbart ![]() Ha härliga resor alla ni som åker till Kreta! Hälsningar Stinab |
|
||||
|
||||
![]()
...... och vi har bara 30! Men å andra sidan har vi nästan kommit hem när ni reser! Jag önskar en riktigt riktigt härlig resa!
![]() Lena |
|
||||
|
||||
![]()
39 dagar kvar här! Oops va tiden går fort.
![]() /Kerstin |
|
||||
|
||||
![]()
Och jag var på Kreta 6 månader och 3 veckor, det gick fort det också! Swisch så är man hemma igen!
Gunilla |
|
|||
|
|||
![]()
Var skall ni någonstans ?
/Joppan |
|
|||
|
|||
![]()
Och då måste jag ju höra var ni skall också?
/Joppan |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() /Joppan |
|
|||
|
|||
![]()
Bara 10 dagar kvar.....
|
|
|||
|
|||
![]()
Och här kommer jag och är mallig över mina 44 dagar, men ni andra åker ju alldeles snart! Då måste jag ju fråga även dig, var åker ni?
/Joppan Senast redigerad av Joppan den 2009-04-15 klockan 20:38. |
|
|||
|
|||
![]()
Vi ska till Rethymno..som utgångspunkt..stannar 3 veckor
|
|
||||
|
||||
![]()
44 dagar här med! Varifrån och till var åker ni?
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi åker från Arlanda till Chania kl. 14.45, (Georgioupolis) samma plan eller? Om inte nu Norwegian ändrar nåt.
/Joppan |
|
||||
|
||||
![]()
Åker ner till Heraklion för att sen fortsätta ner till Mirtos. Ännu en ny plats på det sköna Kreta!
![]() /Kerstin |
|
|||
|
|||
![]()
Har inget inplanerat mer än första natten....ska bara ta dagen som den kommer. Över till södersidan och ev en liten vandring till Loutro. En vecka blir vi borta, syrran och jag. Underbart ska det bli nu mitt i blomningstid.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det blev lite omväg för er då eller!? Men en kväll på Tivoli är ju inte fel.
Ha en trevlig resa /Joppan |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, men bara en liten, man får åka vidare tio-femton minuter, sen kliver man av på centralen inne i Köpenhamn. Men visst står man ut med en kväll på Tivoli! Vårt hotell ligger dessutom bara femhundra meter från både Tivoli och centralen, så det kan nog bli en trevlig resa på alla sätt och vis.
Ha en fin tripp ni med! |
![]() |
|
|