![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Kolla också denna tråd!
Där kan du hitta lite fler förslag. Bl a rekommenderar jag där boathousehotel punkt com och gör så också idag! Vi fick ett fyrbäddsrum 10-12 juli i fjor för 60€. De renoverade/byggde hotellet bakom och sänkte priset för ev störningar. Vilket det inte var! Mycket trevlig frukostbuffé vid poolen ingick! Och en jättebra service!! Och ett helt perfekt läge vid strandpromenaden! Tycker nog att Kamari är mycket trevligare än Perissa! Skulle också påstå att Santorini inte heller är så mycket dyrare än andra ställen. Maten i Kamari var tex billigare än på Koufonissi! Sedan är förstås Fira extremt dyrt... ![]() Senast redigerad av Zappa den 2009-04-30 klockan 16:36. Anledning: Tillägg |
|
|||
|
|||
![]()
Hej
![]() Har nu mailat både Studio Irineos och boathousehotel. Tackar för tipsen! Är dock inte för optimistisk m.a.p. priser med tanke på att Honeymoon ville ha 100 euro per natt ![]() Vi skall även till Naxos och där skilde det 30 euro natten mellan Agios Prokopios Hotel och Studio Ioanna (till Ioannas fördel) trots att som jag förstått (?) att de ligger jämte varandra och är någorlunda jämlika varandra ![]() Är kommunikationerna till Oia/Fira bra från Kamara/Perissa? Mvh stifler |
|
||||
|
||||
![]()
I juni 2007 gick det förvånandsvärt lite bussar på ön. Ett par turer om dagen till resp. destination. Säkert annorlunda i augusti, men jämfört med andra öar gick bussarna väldigt sällan. Jag tycker nästan att det låter konstigt när jag tänker efter... Kanske kollade vi på fel tidtabell, eller är det någon annan som minns/vet likadant?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Barbro ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Fått svar från Boathouse. Var fullbokat
![]() ![]() Kommunikationerna verkar ju helt ok, så boende i Kamari/Perissa känns som ett bra alternativ. |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har bodd på hotel Kymata i Kamari. Veldig koselig familehotell. De har r også et anlegg med apartment. Kan anbefales.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har mailat Hotel Kymata nu också. Får se vad dom svarar...
Tackar för tipsen och tar tacksamt emot fler! |
![]() |
|
|